28 Temmuz 2013 Pazar

TELEFONA BAKAMADIM

TELEFONA BAKAMADIM




Uyuyordum.Aramışsın.Uyandığımda da çok geçti.Uyuduğun için bu seferde ben aramadım.Hep zaten böyle değil midir?Uygun zamanda arayıp konuşmak.Konuşmak istediğimiz zaman ne olursa olsun aramayız,rahatsız ettiğimizi düşünerek.Geri dönüp arayamadığım için kimbilir ne düşünmüşsündür.Ne düşünmüşsünüzdür.Yorumlar kırılıp gitmiştir.Tekrar arasan ne olurdu ki?Çok çok uyanmış olurdum.Uyansam ne olurdu?Gereksiz şeyler düşünülmemiş olurdu.

Konuşma ihtiyacımız olduğunda zaman ne olursa olsun bir alo diyemeyiz.Belirli zamanlarda olmalı.Bu kadar zaman böyle devam etmiş de bundan sonra mı değişecek.Değiştirmeye çalıştım.Bu kadar seneden sonra elde var sıfır.Her zaman derim;sizin yapmanız önemli değil,beraber yapmamız önemli.Bu önemi bilmedikten sonra ne yazar Gönül Yazar.

Tatil moduna gireyim diyorum.Güzel bir tatil geçirmek istiyorum.Geçmesini umuyorum.

NOT:Yukarıdaki resim yeni başladığım bir çalışmamdır.Bitirdiğimde en son haliyle yer değiştirecektir.

Hiç yorum yok: