1 Mart 2014 Cumartesi

ESKİMEMİŞ BİR ESKİLİK


ÖZLEMİŞİM


"Kara kuru caddelerden koşa koşa denize açılan
yosun kokulu bir sokak olmalıyım"

şair Hakan İşcen'in "Buğu ile çizgi" isimli şiir kitabında ki mısralar gibi Bodrum'un dar ve güzel sokaklarından hasretin rengine bürünüp yavaş yavaş özlemin kokusunu saçarak yürüdüm.Kimi zaman okşarcasına bir evin duvarına elimi sürdüm kimi zaman insanlar
"ne der?"
diye düşünmeksizin tebessümünü eksik etmeyen ağaçlara el sürdüm.


Bir çok anıyı sokağında,gölgesinde,kokusunda sakladığı yerlerde,her ne kadar fotoğraf karesi eksik olsa da poz verdim.


Eskimemiş bir eskiliğe sahip anılar sanki eskimeye yüz tutmuş.Yeni anılarla doldurdum belleğimi.Oturup bir çok eski anıyı yenileriyle harmanlayacağım.

Bodrum,bu sefer bir başkaydı...



NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: