23 Kasım 2020 Pazartesi

SOSYAL MEDYA

 O BU DERKEN BENDEN ÜLKEMDEN 

Sosyal medya ile arama mesafe koymaya  başladım. Hatta yakın bir zaman da dört gün boyunca elimi sürmedim. Zorlanırım diye düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi olmadı. Orada harcayacağım zamanı kitap okuyarak, resim yaparak ve yemek hususunda kendimi geliştirerek geçirdim. İnterneti gerektiği zaman açacağım. O zaman sosyal medyaya bir göz atarım diye düşünüyorum. Yazdıklarını okumak istediklerimi nasıl olsa bir şekilde okuyorum. Bu ortamda okumak ve görmek istemediğim aptal saptal haberlere ve yayınlara ise maruz kalmamak elde değil. Örneğin Sağlık Bakanının her gün verdiği rakamlar. Artık bu rakamların yalan olduğu herkes tarafından biliniyor. Alınan tedbirlerin ise salgını geriletme gibi bir derdinin olmadığını da. Bu konuda Tele1 televizyonun aldığı kararı doğru buluyorum. Bu yalan rakamları seyircisine vermiyor artık. Televizyonda yüzlerce kanal var ama eğer televizyonum açıksa 5-6 kanaldan biri açıktır. Ekonomi, belgesel, TRT müzik, muhalif kanal diye tanımlanan bir kaç kanal ve TRT2.
Sosyal medyada bir gönderiye ya da kişiye yanıt yazarken dikkat etmeli. 

Yazılanı anlamakta zorluk çeken insanlar var. Yazıyı olduğu gibi değil de kafasına göre kurgulayıp anlayan kişiye yazdığının açıklamasını yapmak sonra onun da açıklamasını yapmak ne yorucu bir şey. 

En doğrusu hiç yanıt vermemek. 

Bazen karşınızdaki insan farkında olmadan 

(ya da olarak) sizi ne çok yoruyor.  

Ahh evrene enerji göndererek her şeyi halledebilenler gibi olmak isterdim. 

Hadi hep beraber enerji gönderelim de ülkemiz şu salgından kurtulsun (?). 

“Hadi oradan” 

diyen olursa o tür insanların söylediği gibi “insanın enerjisini somuruyorsun,  ne kadar negatif enerjili bir insansın” 

diyerek yaftalarız. 

Hayat bu kadar basit. Ama ben böyle biri değilim, olamam, olanın da yolu açık olsun. 


NOT1 : 

Salgından ne kadar korunursak korunalım hükümetin umursamazlığı yüzünden hepimiz bir gün şöyle ya da böyle yakalanacağız. 

O kadar dikkat etmeme rağmen oldukça hızlı bir şekilde yayılan salgının bir gün beni bulacağını biliyorum. 

Yakalanır ve kurtulamazsam buna sebep olanların ocağı sönsün, acılar içinde ömrü son bulsun emi. 


NOT2 : 

Fotoğraflar bana aittir. 

Çiseleyen yağmurun Bodrum’ a kattığı güzelliğin fotoğrafıdır.  





Hiç yorum yok: