15 Nisan 2024 Pazartesi

DENİZ VE ÇİÇEK KOKUSUNUN KARIŞTIĞI MEVSİM

BURALARIN EN GÜZEL GÜNLERİ 


Kafama esti bir rakı keyfi yapayım istedim. 

Kumbahçe’ de Dinç Otele geldim. 


Bir kaç kadehten sonra aklıma İstanbul Beyoğlu’nda gündüz resim galerilerini gezip, akşam tiyatro, konser sonrası geceye kendimi teslim etmem geldi. 

Ne günlerdi o günler. 

Şimdiki ve o zamanki hali arasında o kadar fark var ki, o zaman yaşadıklarımı şimdi yaşamam güç olurdu. 


Kadehimi su dolu kadehe, su dolu kadehi rakı kadehine yavaşça vuruyorum. 

Hem sana hem bana yarasın e mi? 

Ulan herkese yarasın be. 

Nasıl bir zamana denk geldik yahu.  


Karşımda sendin. 

Rakıyı ilk sen içirdin, ben de devam ettiriyorum. 

Bugün de böyleydi. 

Laf aramızda buranın kışı da yaz gibi kalabalık artık. 


Kimi zaman maviliklere daldım kimi zaman hayallerimin götürdüğü yere ve zamana gittim kimi zaman da kendimle sohbet ettim, sessizce. 


Eh bugün de böyle geçti. Keyifliydi, güzeldi, hoştu. 


NOT: 

Fotoğraflar bana aittir. 

Hiç yorum yok: