26 Nisan 2014 Cumartesi

Bİ Şİ SORABİLİR MİYİM?


ANLAMAKTA ZORLANIYORUM


Biliyorsunuz Cumhurbaşkanı seçimleri için kısa bir zaman kaldı.Bu kısa zamanda bir çok şey değiştirilmek isteniyor,izliyorsunuzdur.
Açıkcası RTE 'nın başbakanlıktaki yetkileri ile Cumhurbaşkanlığı koltuğuna oturması isteniyor.
Bunun için de elden ne geliyorsa yapılacaktır.
"Halkın seçeceği bir Cumhurbaşkanı için şu anki yetkiler yeterli değil.Her türlü gücü eline vermeliyiz"
deniyor.
Bütün bunlar bu kurum için adı geçen kişi olmazsa başkası içinde de yapılacak mı?
İleriki yıllarda bir başka Cumhurbaşkanı seçiminde bu sefer de o adaya göre mi düzenlemeler olacak?
Kişiye göre değişimler böyle sürüp gidecek mi?
Hııı.
(Hay Allah)

Ah be canım yetkileri beğenmiyorsan Cumhurbaşkanı olma.Böylesine önemli bir şey (ki ülkenin yönetim şekli değişiyor) bir kaç aya sığdırılacak bi şi mi?

İyi valla,
"ipler her daim elimde olmalı"
düşüncesi hakim.Bu düşünce nasıl bir "demokrasi" yaşadığımızın bir göstergesidir.
Ona ne isim vermişlerdi öyle;
"İleri demokrasi" miydi?
Demokrasinin olmadığı yerde kişiye özgü farklı adlandırılan işte böyle "ileri demokrasi" ler yaşanır.Bunun sonu da nereye doğru gider,fazla düşünmeye gerek yok.
"Şunu istiyorum"
"Hay hay"
"Bunu istiyorum"
"Hay hay"
"Onu da istiyorum"
"Hay hay"
"Her şeyi istiyorum"
"Hay hay"
"Domal"
"?!??!?"


NOT:
Bu suratsız yazıya,bahar ayını en şahanesinden yansıtan iki güzel fotoğrafın eşlik etmesini istedim.
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: