23 Nisan 2014 Çarşamba

HAYATIMDAN ÇIKARTTIM


GEREĞİ YOKTU


Evet.
TV'yi hayatımdan tamamen çıkardım.Gerçi öncesinde de çok fazla bir yere sahip değildi.Haber veya tartışma proğramlarını izlemek için açıyordum,şimdi ondan da vazgeçtim.B.kunu çıkardılar.Hep siyaset hep siyaset.Aynı yüzler,söylenen aynı şeyler...
Hayat sanki siyasetten ibaret.
Tartışma proğramlarında siyaset dışında bir konunun tartışıldığını gördünüz mü?
Hani proğramlarda veya filmlerde bazı sözler bipleniyor ya da bazı görüntüler buzlanıyor ya,esasında siyasetçi çıktığında bütün bunlar yapılmalı.
Bence onların verdiği zarar daha çok.Gözümüzün içine baka baka yalan söylemiyorlar mı?
Adeta insanlara yalan söylemenin doğru söylemekten daha iyi olduğu lanse ediliyor.
Yüz kızartıcı bir takım şeylerin çok doğalmışcasına savunulmasına ne demeli?İnsanlar teşvik ediliyor adeta.
Siyaseti bırakın siyasetin s'sini duyunca midem bulanıyor artık.
O noktaya geldim.
Bir de siyasetçiler dinle ilgili konuşma yapmasınlar.Bu konuda ahkam kesmesinler.
Buz gibi olmaya başladım.
Dini söylemler yapan insanların kendi yaptıklarına bakıyorum,midem bulanıyor.
Hepiniz "makara" olursunuz inşallah emi!

NOT:
Yukarıdaki resim "DOKUNMAK" serisinden bir çalışmam.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yerinde bir karar.
Ben 1 yıl önce yaptım bu atılımı, zaten ara sıra gezinirdim şimdi hiç açmıyorum.
İnsanın omzundan taşıyamayacağı bir yükü atması gibi birşey tv.
Zihninde sadece senin seçip yaşadığın hayatla başbaşa kalman gibi büyük bir haz olamaz.
Dedi dersin hayat sana daha temiz ve anlamlı gelecek...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Düşüncenize katılıyorum.