18 Nisan 2014 Cuma

BİLDİĞİNİZ GİBİ DEĞİL


BAK BURASI DA ADANA


Arabayla kısa bir Adana turu yaparken ben de kendi içimde bir anıdan diğer anıya yolculuk yapıyorum.İçimdeki coşku,sonbaharda sararmış yapraklarını döken ağaçların insanda hissettirdiği bir hüznü barındırıyor.



Her geçtiğimiz yerde bir anı beliriyor belleğimde.Ama ben anılar içinde debelenmek istemiyorum ki...Buraları kendi halinde bırakmak gerek.Hadi göl kenarına.



Uzaktan Adana'yı seyretmek ve hiç bir şey hissetmemek...
Kopmuşuz birbirimizden.
Sevdiğim insanları ve yaşamımın büyük bölümünü barındırdığı için zaman zaman hayatımda olacak bir şehir.
Anılar,anılar...


NOT1 :
Fotoğraflar bana aittir.

NOT2 :
Aşağıdaki blog,Adana'nın farklı yerlerinden fotoğrafları da içerisinde barındırıyor.Bir göz atın hele;

2 yorum:

Depresif Ayu dedi ki...

En son foto çok hoşmuş. Şimdi öyle bir yerde olasım var.

Mahmutun güncesi dedi ki...

İzmir'de bu manzaralardan daha çoğu vardır.
:))