29 Nisan 2014 Salı

TOMALAR YOKTU POLİS YOKTU


İNSANLAR NASIL EĞLENİYORDU?

Yürüyorum.
Aheste aheste...
Yine kalabalık.Tersi olsa şaşırmak gerekir.
Yolumun üstünde galeride sergiyi gezmek beni mutlu edecektir.O halde bu mutluluktan kendimi alıkoymayayım diyorum;







Sanat,insan hayatının olmazsa olmazlarından biri olmalıdır.Uygulayıcısı olunmasa bile kıyısından köşesinden tutunmak gerek.
Siyasetçilerimizi her hangi bir sanat etkinliğinde gördünüz mü?Sanatı tükürürken,yıktırırken,kapatırken v.s. hatırlıyorlar.
Amaaan...
Şu siyaseti tamamen hayatımdan çıkarmak istiyorum ama hayatın içinde yaşayan bir insan olarak hakkettiğim şekilde,hak eden kişilerce yönetilmek istiyorum.Maalesef böyle düşünmem başkalarınında böyle düşündüğünü göstermiyor.


Tramvay...
Eskiyi çağrıştırıyor.
Zaten her taraf buram buram tarih kokuyor (?).Ki tarihi yıkıp yerine AVM yapacak kadar severiz.
Hatta gözümüzü öyle karartırız ki gencecik insanların ölümüne neden oluruz da hâlâ üste çıkmaya çalışırız.


Bir zamanlar kenarlarda ağaçlar yeşillerini kalabalığın içerisinde nasıl da görkemli gösteriyorlardı.
Şimdi yoklar.Sanki hiç bir zaman olmamışlar gibi.
Unuttunuz mu?
Hatırlamıyorum demiyorsunuz değil mi?
Hafızamız bu derece unutkan mı?


Tünelin orada farklı bir kalabalık var.Karadenizliler,güzel ve eğlenceli bir kalabalıkla davullu zurnalı bir miting yapıyorlar,İstiklale doğru.



Miting ne için?
Amaç ne?
Bilmiyorum.Kimseye de sormadım.
Ama karadeniz müziğini duyan yoldan geçen,lokantada,mağazada çalışan insanların o müziğe eşlik ederek oynamasını görmenizi isterdim.Karadenizin havasını almışcasına,adeta kendini orada hissederek oynaması (oynamaları) çok güzeldi.


Kadınlı-erkekli yoldan geçenler oyuna katıldı ve tüm kurtlarını döktü.Görmeliydiniz.


Tomalar yoktu,polis yoktu.Olsaydı bu eğlenceli halin neye dönüşeceğini tahmin edebiliyorum.
Yakın geçmişte defelarca yaşamadık mı?

NOT:
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: