20 Nisan 2013 Cumartesi

KAZAEN (BEYOĞLU'NDA ÇARPIŞMALAR) OYUNUNA DAİR...

KAZAEN (BEYOĞLU'NDA ÇARPIŞMALAR)OYUNUNA DAİR...





Benim gibi Beyoğlu'nu her şeyiyle sevenler Tiyatro Pera'da oynanan bu oyuna bir gitsin derim.Beyoğlu'nu tanımak sadece İstiklal'de yürümek değildir.Tabii bu bölgeyi herkesin herşeyiyle tanıması gerektiğini de söyleyemeyiz.Ehh o zaman oyunu seyredin derim,tanımadığınız kısımları da kafanızda bu şekilde canlandırın.





Belki zaman zaman değişik ortamlarda karşılaştığınız ve umurunuzda olmayan kişilerle burada da karşılaşıyorsunuz.Oyun,bu insanları neden umursamadığınızı sorgulamanıza neden oluyor diye düşünüyorum.Bu hayatın içerisinde yaşıyorsak bunlara gözümüzü kapatamayız ki.


İlk başlarda yüksek sesli müzik beni oldukca rahatsız etse de Beyoğlu'nu sanatıyla,kültürüyle,konseriyle,eğlencesiyle ki arka sokakları da dahil tanıyan ve yaşayan biri olarak olduğu gibi verdikleri düşüncesi ağır bastı.Beyoğlu'nda belirli bir saatten sonra müzikler birbirine karışmıyor mu,Allahaşkına?Zaten o saatten sonra kimin umurunda;konserde değilsiniz ki!





Ben,Tiyatro Pera'yı sevdim.Gerçi bununla birlikte 3 oyun izleyebildim ama belirli bir çizgisi olduğunu her oyunuyla belli ediyor.Diğer seyrettiğim oyunlarında da belli bir dönemi ele alıp güzel bir şekilde seyirciye geçirmişlerdi.Tiyatro Pera'nın beni de sabit izleyicileri arasına kattığını rahatlıkla söyleyebilirim.Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.





KAZAEN (BEYOĞLU'NDA ÇARPIŞMALAR)

Yazan-Yöneten:Nesrin KAZANKAYA Dramaturgi :Şafak ERUYAR
Işık :Yüksel AYMAZ
Dekor-Kostüm :Nilüfer MOAYERİ
Yön.Yrd :Zeynep ÖZDEN
Oynayanlar :Mehmet ASLAN,Nesrin KAZANKAYA,Linda ÇANDIR,Zeynep ÖZDEN,İlker YİĞEN,Bahar KARAOĞLU Asistanlar :Evrim ARTUT,Gökçe Burcu ZÜMRÜT


TİYATRO PERA ADRES:

Sıraselviler Cd.No:26 Taksim/İSTANBUL Tlf:0212 245 44 60
E-POSTA:pera@tiyatropera.com
E-MAİL:info@tiyatropera.com


NOT1:
Tiyatro Pera'nın internet adresini bir ziyaret edin isterseniz;
http://www.tiyatropera.com/


NOT2:
Fotoğraflar Tiyatro Pera'nın internet sitesinden ve diğer sitelerden alıntılanmıştır.

Hiç yorum yok: