27 Mart 2016 Pazar

MUTLULUĞUN RESMİ


KAĞIT,BOYA,FIRÇA VE SU

             Kaldı işte; çayımız bardakta. Çocukluğumuz sokaklarda. Mutluluğumuz kursağımızda. Sevdiklerimiz uzaklarda. Gülüşlerimiz fotoğraflarda…
Cemal Süreya



Temmuz 2015 e emekli olarak girdim.
O kadar yılın yorgunluğunu bir kaç ay hiç bir şey yapmadan geçirdim.
"Yan gel yat beleş Osman" misali.
Arada doğayla başbaşa kalmak için yakın yerleri gezmek için yerimden kıpırdadım.
Sonrası Bodrum'da yaşayacağım evi buldum derken,yeğenin düğünü derken,
kullanacağım eşyaları getireyim derken bugüne kadar resime dair bir şey yapamadım.
Tembellik...

       "Benimsin” demeden önce “seninim” diyebilmeli insan. 
Cemal Süreya


Hava güzel.
Balkonumda saksılara ektiğim kokulu çiçekler.Etrafta ise kuş cıvıltıları müzik orkestrası ayarında.
Daha ne isterim Allahaşkına...
Kağıt,boya,fırça ve su.

       7 ay sonra en nihayet fırçamı elime alabildim.


Fırçada ki boyanın kağıdın üstünde ki suyla buluşmasını seyretmek...
Ne kadar kendi kontrolünüzde bir şey yapsanızda boya bildiği yolda ilerlesin istersiniz.
Siz bildiğiniz yoldan gidersiniz o bildiği yoldan bir de bakmışsınız resim bitmiş.
İşte bunun adı mutluluk.
7 ay sonra resimle buluşmamın fotoğrafı.
Aslında mutluluğun resmidir.

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.
Fotoğraflarda ki çalışmalarım "Çiçek" ve "Portre" isimli suluboya resimlerdir.

Hiç yorum yok: