2 Aralık 2017 Cumartesi

İKİ YIL NE ÇABUK GEÇTİ

GÜZEL GÜNLER BİRBİRİNİ KOVALIYOR



Bodrum’ da ikinci yılımı bitirdim. Bodrum’ a gelirken iki ya da üç yıl kirada oturur daha sonra evimi alırım şeklinde kafamda kurgu yapmıştım. Kirada oturduğum eve bir yıl daha tahammül edemiyeceğime karar verdiğim an 2017 eylül-ekim ayını kiralık ve satılık evlere bakmakla geçirdim. Benim için yorucu bir dönemdi. Ev fiyatlarını duydukça bazen ümitsizliğe düştüm. Eski ev alıp içini yenilemek ise bana göre bir uğraş değildi. Tabii ev ararken merkezde olsun, bahçe katı olsun, yüksek giriş olsun, şöyle olsun böyle olsun diyerek arama yapıyordum. Fiyatlar... Beni teğet geçiyordu. Almak istediğim ev için fazla para vermek istemiyordum çünkü başka hayallerim de var. Yorgun düştüğüm bir gün karşıma bir ev çıkıverdi. Sıfır... Uğraşmayıp hemen geçip oturacaktım. Hem de kafamda ki fiyat. Yok bahçe katıymış, şuymuş, buymuş vazgeçip almaya karar verdim. Benim için fırsattı. Değerlendirdim. Koşuşturma, stres, taşınma bana çok yorucu geldi. Bir süre sonra hastalandım. Hatta içimden birine beddua mı edeceksin “ inşallah evini taşırsın” de yeter diye geçirdim. Şimdi bir an önce iyileşmek için gayret ediyorum. Balkonu çiçek bahçesi yapmak gerek. Bahçeye güzellik katmak gerek. Öyle her yer taş olur mu? Bir köşede nar ağacı olsa, diğer tarafta bir limon ağacı, Bodrum’un vazgeçilmezi begonvil renk renk bahçede yerini alsa... Yavaş yavaş.



İki etraftaki evlerin bahçeleri yeşil yeşil ışıldarken nasıl bir kafa bahçenin beton kalmasını isteyebilir? Ama merdivenimiz baştan son basamağa kadar çiçek dolu. Hem bahçe hem ev, Bodrum kişiliğini kazanacak.



Bodrum’ u seviyorum ve artık kendimi buralı olarak görüyorum.

NOT : Fotoğraflar bana aittir.

4 yorum:

Arzu sarıyer dedi ki...

Güle güle oturunuz yeni evinizde Mahmut Bey ,sağlık ve mutlulukla .Taşınmak çok zor bedenen de ruhen de ; geçmiş olsun ,dilerim tez geçer hastalığınız.Selamlar.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim.
Yanıtım biraz geç oluyor ama kusuruma bakmayın. Yeni yeni iyileştim. Taşınmak çok zormuş çok.

Adsız dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun Mahmut bey, kısa sürede iyileşmenizi dilerim. evinizde hayırlı olsun, mutlu günler geçirmenizi dilerim. sıfır ev olması ve fiyatınında istediğiniz gibi olması çok iyi. internetten aramak yerine yerinde aramak daha doğru sanırım. fiyatıyla ilgili bilgi verebilirmisiniz acaba? yeni projelerin hepsini emlak sitelerinden bulamıyoruz, olanlarda çok yüksek fiyatlı, nasıl araştırmak gerekiyor, siz daha tecrübeli olduğunuz için soruyorum..

Mahmutun güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim.
Ben buna şans diyorum. Sizin de şansınız açık olsun.