6 Ağustos 2022 Cumartesi

ARAS KARGO

ARAS KARGO 



Bir süredir problem yaşıyorum. 

En son gelen kargo ile yaşadığım problemin nedenini anladım. 


Önceleri kargoyu getiren kişi bahçeye geldiğinde telefon ederdi. 

Bir süredir kargo ya aşağı kata bırakılıyor ya da yan dairenin kapısına bırakılıyordu. 

Bunda bir problem yok. 

Kargo her türlü elime geçiyordu. 

Ama sonraları getiren kişi mi yoksa ruh halimi değişti bilemiyorum işin rengi şöyle değişti; 

Bana her zaman olduğu gibi 

“kargonuz dağıtıma çıkmıştır, gün içinde teslim edilecektir” 

minvalinde bir mesaj geliyor, ben de bütün gün evde kargomun bana teslim edilmesini bekliyordum. 

Daha sonra 

“Yanlış adres” 

ya da 

“Kargo alınmadığı için teslim edilememiştir. Ortakent şubeden üç gün içerisinde alınmadığı takdirde iade edilecektir” 

diye mesaj gelmeye başladı. 

Gel de sinirlenme. 

Oysa ne telefon ediliyor ne de kapımın zili çalıyordu. 

Sosyal medya vasıtasıyla “ARASKARGODESTEK” ten durumu anlatıp yardım talebinde bulunuyordum. 

Kargom bir iki gün sonra kapı önünde. 

Dışarıya çıkmasam geldiğinden haberim bile olmayacak. 

Ne telefonla arama var ne de kapı zilini çalma var. 


Sipariş verdiğim firmanın istediğim ürünü hangi kargoyla göndereceğini nereden bileyim? Her seferinde yaşadığım şey bu. 

Diğer kargo firmalarında yaşamadığım şeyi bu kargo firmasında yaşıyorum. 

Delirmemek işten değil. 


En son gelen kargoda da aynı şeyi yaşadım. Bu sefer hiç bir yerden yardım istemeyecektim. 

Kargo iade edilsin kafasındaydım. 

Yukarıdaki mesajlar yine tekrarlandı. 

Bu sefer bir telefon edeyim dedim mesaj içeriğindeki telefona. 

İlk telefonda daha ağzımı açmadan, 

“Sizi bir dakika bekleteceğim” 

diyen biri telefonu beklemeye aldı. 

Yedi dakika bekledikten sonra telefonu kapattım. Hemen arkasından bir daha aradım. Açar açmaz beklemeye aldı. 

Ben de iki dakika sonra kapattım. 

Biraz zaman geçtikten sonra 

“…. takip nolu kargo kendisine teslim edilmiştir…” 

minvalinde bir mesaj geldi. Ben de bu mesaja karşılık 

“… takip numaralı gönderiyi bana teslim etmediniz. Daha önce "Adresinizin yanlış ve hatalı olması sebebiyle gönderinizi teslim edemedik" mesajı göndermiştiniz. Üzerine iki kere telefon ettim, beklemeye aldınız. Kargomu nereye bıraktıysanız oradan alın ve bana getirin.” 

diye mesaj gönderdim. 

Bu arada hemen “ARASKARGODESTEK” ten yardım istedim. 

Akşam üzeri kargom yan komşumun kapı zili çalınarak, önüne bırakıldı. 

Bunu tesadüfen farkettim ve balkondan kargoyu getiren kişiye düzgün bir şekilde 

“kargoyu yanlış daireye bıraktınız” dedim. 

Kendisi hiddetle “evde hiç bulunmuyorsun, evdeyim diye de yalan söylüyorsun…..” 

vs. beni suçlayıcı konuşmaya başladı. 

Ben ise hala 

“yanlış daire….” 

diyorum ama karşımdaki hala beni suçlayıp duruyordu. 

Dimağım attı. 

Ben de bağırmaya başladım. 

Bunun üzerine 

“bir daha ki sefere Ortakent şubesinden gelip alırsın kargonu” 

diyerek tehdit etti ve gitti. 


Adresimde “KAPI NO 5” yazıyor. 

Kapımda “5” rakamı var, diğer kapıda ise hiç bir şey yok. Kapımın önünden geçerken farketmemesi mümkün değil. 

Bütün olay yanlış kapıda ısrar etmesi. 

Ben de bütün gün kargoyu evde bekleyip her seferinde bu sinir bozucu olayı yaşıyorum. Yahu kapı zilini çaldın kimse açmıyorsa bir telefon etsene. Ben de diğer daireden çıkayım, sen de yanlışını anla. 

Diğer kargo firmalarıyla neden bu tür bir şey yaşamıyorum? Ya evimin zilini çalıyorlar ya da bahçeye geldiklerinde telefon ediyorlar. 


Artık sipariş vermeden önce alışveriş yapacağım firmaya hangi kargo firması ile çalıştığını soruyor, farklı bir kargo firmasıysa o zaman siparişimi veriyorum. 

Şu çözümü kolay bir şey için aylarca çektiğim çileye bakar mısınız? 


Üzüntü, sitres yaşamamam gerekiyor. 

Yaşadığımız dünyada bu mümkün mü? 

Kendinizi ne kadar bir çok şeyden soyutlarsanız soyutlayın sizle alakası olmayan bir şeyler gelip sizi buluyor. 


Hadi hep beraber “eller yukarı”. 


NOT: 

Fotoğraf bana aittir. 




Hiç yorum yok: