9 Nisan 2014 Çarşamba

GEÇMİŞ GELECEĞE KARIŞMAMIŞ


ŞİMDİKİ ZAMANDA GİZLENEN GEÇMİŞ

Yürümeyi seviyorum.
Yolumun üzerinde karşıma çıkan ilk araya giriyorum.


Yabancı değil.
Köhne,geçmiş geleceğe karışmamış.
Şimdiki zamanda geçmişini saklamış.
Oysa ne çok severiz geçmişte yaşamayı ve bir o kadar da geçmişle ilgili her şeyi tek tek yıkmayı.
Yeni bir şeyler sokuşturmaya çalışırız eskinin arasına.İşte o andan itibaren artık eski o eski değildir.Yeni de olamamıştır.


Kalabalık...
Etrafın eskiliğine ayak uyduran ahşap bir sandalyeye oturuyorum.
İstediğim kahvenin keyfini çıkararak etrafı seyrediyorum.


Sonra bir kalabalığın içinden çıkıp başka bir kalabalığın içinde koybalmak üzere yürüyorum.


NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

2 yorum:

ekinushobi dedi ki...

Taksim'de çalışırken yani bir-iki ay öncesine kadar en çok uğradığım mekandı. Çok fazla sigara kokması hariç her şeyi çok güzel Hazzo Pulo'nun :)

Mahmutun güncesi dedi ki...

Sık olmamakla beraber yolumu düşürdüğüm bir yer.