9 Haziran 2014 Pazartesi

DÜŞLERİ DE YAŞAMAK LAZIM


SADECE HAYATTA KALMAK MI ÖNEMLİ?

Kafamı dağıtmak üzere dışarı atıyorum kendimi.
Bildik yerlerde dolanacağım.


Bir köşede yavru kedinin korkuyla miyavladığını duyuyorum.
"Şeker şey seni."
Hemen ilerisinde bir kap içerisinde süt var.İki etraftaki esnaf besliyor diye düşünüyorum.
Bir kediye sahip olmak istiyorum ama çalışan insan için bu zor olsa gerek.Ne bileyim insanın kendisi için bir hayvanı evin içine hapsetmesi bana doğru gelmiyor.
Belki sonra.Emeklilikte...Belki...

Hava bir açıyor bir kapıyor.Ahhh yağmura tutulmadan tekrar eve dönerim inşallah diyorum.
Bugün güneş farklı gülümsüyor.
Böyle de gülümsemeye devam etsin.


İnsan kalabalığı...
Her zaman olduğu gibi.
Yürümeme devam ediyorum etrafı seyrederek.


Balık alsam mı diye geçiriyorum içimden sonra vazgeçiyorum.
Ne kadar taze olursa olsun eve sinen o kokusundan hoşlanmıyorum.
Bir zamanlar ne çok yapardım.
Seneler oldu,karides dışında evde balık yapmıyorum artık.


Sanki deniz çağırıyor beni.
Rengini seviyorum.Kendisini sseyretmeye doyamıyorum.
Bir yere oturup güzel düşlere bırakmalı insan kendisini...



Düşlediğim hayatta yaşayamadım.
Sanırım bunu beceremedim.
Ama sadece hayatta kalmak önemli değil ki!Düşleride yaşamak lazım.
Kendime kolayını buldum;olabilecek düşleri hayâl ediyorum.
O düşlerimle kendimi avutuyorum.
Nasıl olsa olacak ya da oluyor.
Ya diğerleri...


Bu güzel manzara,düşlerim birasız olur mu?Sağlığımıza...

NOT:
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: