17 Haziran 2015 Çarşamba

BAZEN İZLEYENE BIRAKIRIM İSİM KOYMAYI


ÇEŞİTLİLİK...
FARKLI KAFALARDAN FARKLI İSİMLER

Figür çalışmayı seviyorum.
Arada farklı şeyler de çalışıyorum ama bunlar beni mutlu etmiyor.
Fırçalarım ve boyalarımla birlikte tuvalimin karşısına geçtiğimde ki mutluluğumu anlatamam.Hele istediğim sonuca ulaştığımda ki keyfimi görmelisiniz.


Bazen fırçalar tuval üzerinde boyaları bir o yana bir bu yana sürüklerken kafamda düşündüklerimi bir türlü yapamam.
Biraz sabreder çabama devam ederim ama resim eziyet çekmek için yaptığım bir şey değil ki...Kendime daha fazla eziyet etmem olduğu gibi bırakırım.
İşte yukarıda ki resim de bu duruma geldiğimde daha sonra üzerinde oynanmak üzere bir köşeye bıraktığım resimlerden.
Yeni bir yerde yeni bir hayata başlama arefesinde olan ben beraberimde yarım kalan resimleri götürmek istemediğimden tamamlamaya çalışıyorum.


Uğraşılsa üzerinde daha oynamak gerekir ama bu duruma geldiğinde "tamam" deyip imzamı attım.

İçerisinde bulunduğunuz o an ki ruh durumu cıvıl cıvıl şıkır şıkır olan bir resmi iç karartıcı bir duruma sokabiliyor.
Birinci resim o durumda olduğum bir günün sonunda çalışılan bir resimdi.
Başka bir zaman farklı ruh hali ve duygular ikinci resmin ortaya çıkmasına neden oldu.Bu durumdan elbette ki memnunum.

Heyyyy inanlar sanatın bir dalıyla uğraşın emi.
Sanat güzelliktir,mutluluktur,özgürlüktür...

NOT :
"İSİMSİZ" yağlıboya kadın portre çalışmam.
Herşeyiyle bana ait bir çalışma
(kafamdan geçenler,o an ki fırça darbeleri,..).

Hiç yorum yok: