21 Mayıs 2012 Pazartesi

BODRUM DA BİR HAFTA

                BODRUM DA BİR HAFTA


                  Ahh Bodrum,ne kadar çok severim bilirsin.Sana doyamıyorum.Şiirler yazdıyorsun...Hülyalara kapılıyorum senin kucağında....Kendime yeni bir dünya oluşturuyorum...

                  Bu hafta Bodrum'dayim ve ne istiyorsam onu yapma özgürlüğünü kendime verdim.İnsan yaşamalı ilerisini-gerisini düşünmeden...


BODRUM

1
içimde fırtınalar,
birbiri içerisine girmiş.

yanında,
bir bebeğin
ana kucağında ki hali gibiyim.
uslu,sevecen,şımarık...
her istediğini alabilecek,
her istediğini yapabilecek;
Özgür,çılgın,mutlu...

2
gün doğumu,gün batımı,
burada farklıdır.
o farkı yaşamayanlara
anlatması zordur.
yasamak gerek.

yasamak gerek,
yasamak isteyip de yasayamadiklarini.
(21/05/2012-M.Yumru)..


NOT:
Fotoğraflar bana aittir.
Bodrum'dan kareler.

Hiç yorum yok: