23 Mayıs 2012 Çarşamba

BODRUM'DAN BİR AN



BODRUM'DAN BİR AN

kumsalda yürüyorum,
ayağımın altından kum taneleri kaçışıyor.
gözlerim denizin sonsuzluğunda,
taaa gözden kaybolduğu yerlerde.
neler düşünüyorum?
bilemezsiniz,bilmenizi de istemem.
beni ilgilendiren,sizi neden meşgul etsin.

hayat buluyorum;
hani çok yaşlısın da birdenbire gençleşmiş gibi,
yürüyemiyorken koşar gibi,
mutluluk nedir bilmezken mutluluk içerisinde boğuluyor gibi.

yaşamı yakaladığımı hissediyorum,
onun da beni.
hani güneşlenmek için şezlonga uzanırsınız ya,
güneş ışınlarının bedeninizi sardığını hissedersiniz,
sizi kavramaya başlar o sıcaklık koca elleriyle,
sevişecekmişcesine.
ve siz de kendinizi ona teslim edersiniz,
işte öyle bir şey.

hayat,hayat...
(23/05/2012-M.Yumru)


NOT:
Fotoğraflar bana aittir.
Bodrum'dan kareler.

Hiç yorum yok: