17 Mayıs 2013 Cuma

HAFTASONU

HAFTASONU






Sezonun son tiyatro oyunlarını izlemeye ne dersiniz?

Ben bu haftasonu Kumbaracı50 de ''bekleme salonu'' ve İkincikat'ta da ''sürpriz'' isimli oyunları izleyeceğim.

Tabii ki başka oyunlarda var.Belki siz de o oyunları izlemeye gidiyorsunuzdur.


KUMBARACI50

ADRES: 
Kumbaracı Yokuşu 
No:50 Kat:2 Beyoğlu/İSTANBUL 

Tlf:212 243 50 51 (Gişe:Pazartesi–Cumartesi:16:00–20:30) 
 532 255 55 80  (bilgi:Gülhan KADİM) 

Biletler Biletix ve Kumbaracı50’de 


ULAŞIM:
İstiklal caddesi üzerinde Taksim’den Tünel’e doğru giderken sol kolda Richmond Otel’den sonra,Kumbaracı Yokuşu’nu indiğinizde sol kolda kumbaracı50 tabelasını göreceksiniz.

 Araçla;Taksim’den Odakule istikametine girdiğinizde Asmalımescit tarafına dönün,İstiklal caddesine çıktığınızda Kumbaracı yokuşuna girmiş olacaksınız.

 Otopark:Aracınızı Tepebaşı TÜYAP kapalı otoparka,Minare Sokak üzerindeki otoparka veya Kumbaracı Yokuşu üzerindeki otoparka bırakabilirsiniz.


ikincikat

ADRES:

İSTİKLAL CADDESİ OLİVYA GEÇİDİ SOKAK NO:1 OLİVYA HAN KAT:2 05İKİNCİKAT(05454624528) /02122923247


NOT:
Kumbaracı50 de ''bekleme salonu'' oyununu izledim ama İkincikat'ta ki ''sürpriz'' isimli oyunu izleyemedim.Matinede ki oyun iptal edilmiş ki ben buna gidecektim.Akşam ki oyuna gidemezdim,tatil için yola çıkmış olacaktım.Sağlık olsun,artık gelecek sezon izlerim.

Hiç yorum yok: