3 Ocak 2015 Cumartesi

GÖZBEBEĞİM BODRUM


TATİL DEYİNCE AKLIMA BODRUM GELİYOR


Önceden planlanmayan bir tatildi.İhtiyacım vardı ve hemen bir proğram yaptım.Tabii gideceğim yer belliydi;Bodrum.

              İnsanlar yine koşturuyor


      Çarşıda rahat rahat yürümek

Her zaman kaldığım Gözen Oteli
arayıp deniz tarafında odamı ayırttım.Sonrası uçak biletimi aldım.

                     Güneş tepemde



Kışları geldiğimde hangi ay olursa olsun hep güneşli ve ılık hava karşılamıştır.Bu sefer de öyle oldu.Hatta sahilde kısa kollu kıyafetle otururken 2-3 kişi de denize giriyordu.

          
         İki etraftan müzik sesi yayılıyor

Yaz kalabalığı olmasa da bir kalabalık vardı.Kimi geceler ara sokakların sessizliği ayakkabımın çıkardığı sesle bozuldu.Mekanlar kalabalıktı.
Sokaklarında rahat rahat dolaşmanın zevkini çıkardım.Size çarpan biri yok ya da siz birilerine çarpmamaya çalışmıyorsunuz.

                   Bodrum Balıkevi


Balıkcılar çarşısına uğramadan olmaz.Keyfini çıkarmak gerek.

       Burası böyle sakin olur muymuş?

                   Araba gürültüsü yok

Benim için güzel bir dinlenme oldu.
Bodrum dışına çıkmadım.Kiralık evlere bakındım.Merkezde dolandım durdum.Kendime kira için bir limit belirlemiştim sanırım o civarlarda büyük olmayan bana yetecek bir ev bulabileceğim.Gerçi semt olarak da aklımda bir şeyler oluştu ama kısmet artık.




       Bulutlar gökyüzünde oynaşıyor

Sahilde yürüyüp anıları tazeledim.
Güneş ışınlarının sunduğu renk cümbüşünü izleyerek binbir türlü hayâl alemine daldım.

         Gökyüzü rengini mi değiştiriyor?

                Bir tane balık kaptı

           Güneşin keyfini çıkarıyor


Kimi insanlar benim gibi yürüyüş yapıyor kimisi güneşe karşı oturmuş.
Ortalıkta kedi ve köpek çok.
İnsanların kendi keyifleri için aldıkları ve sıkıldıklarında bıakıp gittikleri canlılar.

                   Hazırlık yapıyor gibi

           Homurdanmaya başladı

    Yağmur damlalarının gökyüzünden düştüğü an

                 Ortalık yıkanmış gibi

Bazen gökyüzü yağmur yağacak gibi rengini değiştirip homurdandı.Yağmur damlaları etrafı ıslattı ama ne olur ne olmaz diye getirdiğim şemsiyemi yanımda taşımama müsade etmedi.

                     Alkışlar alkışlar

Bir hafta göz açıp kapanıncaya kadar geçti.Kasım ayında biletini aldığım Genco Erkal ve Tülay Günal'ın oynadığı Dostlar Tiyatrosunun "yaşamaya dair" isimli müzikli oyununu izlemek üzere sabah kalkan uçakla gelip öğleden sonra koşturarak Trump Towers tiyatroya gittim.Tatilin bitişini oyuna göre ayarlamıştım.Memnun ve mutlu olarak çıktım.

Tatil sonrası çalışmak ne kadar zor olacak.6 ay kaldı.Hadi bakalım.

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

4 yorum:

Mert dedi ki...

Sıcacık fotoğraflar... Marmaris de Bodrum da harika yerler... Keşke dört mevsim orada yaşasak... :)

Ben de beklerim siteme...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim.İki belde de çok hoş.Kısmet olursa senenin sonlarına doğru yaşamayı deniyor olacağım.

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

Bizde bodrumsever bir aile olarak aynı sizin gibiyiz. Bizim içinde tatil deyince aklımıza Bodrum gelir. fotoğraflar harika yazdan sonra tekrar gidip gezmiş gibi oldum.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Fotoğraflarla da olsa o hissi yaşatabildiysem ne mutlu.