25 Şubat 2015 Çarşamba

ÜNİVERSİTELİLER BULUŞMASI 2


BİR PAZAR GÜNÜ


Herkese uygun bir tarih belirlenmesinden sonra Sevil/Zeki çifti 1. buluşmada olduğu gibi toplanılacak yeri ayarladı.
İlk buluşmada ki sayıya 10 kişi daha eklendi;
Adem,Tamer,Tansel,Elif,Ful,Gülgün,Gülben,Nesrin,Nihat,Sait.
Sanıyorum diğer toplantılarda katılım gittikçe artacak.


Arkadaşları görmek hoştu,güzeldi.
Umuyorum iki toplantıya katılamayanlar bundan sonrakine gelebilirler.Onları görmekten mutlu olacağız (kendi adıma).Yeter ki bu mutluluğu onlar da paylaşmak istesinler.


Adem,yurt dışından geldi.İyi de etti.
Çok değişmiş.Dışarıda bir yerlerde bir vesileyle karşılaşsak tanıyamazdım.


İsmini hemen hatırlayamadım ama Tamer aynısın.Sadece yaşın verdiği olgunluk üniversite yıllarının toyluğunu üzerinden atmış.


Tansel,duygulanıp ağlaman...
Gelerek bizleri de mutlu ettin.
Sen de hiç değişmemişsin.
Konuşma,tavır hele kendine has yaptığın espiriler aynen devam.


Elif,seneler değişiklik olarak sadece güccücük kilo eklemiş.Nerde görsem tanıyacağım insanlardansın.
Ayrılmaz 5 liyi tamamlamış oldun.


Ful,seni görmeyi istiyordum ve 
geleceğini duyunca sevinmiştim.
Yalnız farkettin mi içeriye girince hepimizin kafası kapıya döndü.
Ahh ahhh ismimi hatırlamamana kaç puan vereyim,söyler misin?
Ama;
"İsmini hatırlayamadım ama birlikte ne gülerdik ya."
demen güzeldi.
"Ful bak ben de senin ismini hatırlamadım ha.Sadece yüzüne söylemek istemedim.Bil diye yazıyorum (dermişim).
Hahahahaha hahahahaha"


Gülgün,aynısın.Görmek güzeldi.
İnsanın sevdiği insanlarla karşılaşması düşün dünyasında güzel anıların arka arkaya hücum etmesine neden oluyor.
Anılar birbirinin peşine nasıl da takılıyor.
Kim eksikti Gülgün?
Günaayyyyy...
Toplantı esnasında Aziz vasıtasıyla tüm arkadaşlar selamını  aldık.
Amaliyat olmuşsun.Geçmiş olsun.
Aradım.Ulaşılamıyor.
Bir sonra ki toplantıya bekleniyorsun.


Gülben,içeriye girdiğimde hemen önümde yürüyen bu hanımefendiyi tanıyorum diye içimden geçirip yüzünü görmek üzere hızlandığım yılların değiştirmediği arkadaşım.
Hemen 
"merhaba Mahmut"
demen ne biiliiimmm 
"ben de mi değişmemişim" 
diye düşünmeme neden oldu.
Esasında laf aramızda böyle düşünmeyi seviyorum.
Oysa yıllar  ne gaddar davranıyor insana.
Hahahahaha hahahahaha 
yemişim yılları...


Nesrin A.,gülmeyi unutmayanlardansın.
Staj yaptığımız şirketin dili olsa da kahkahalarımızın çeşitliliğini anlatsa.
Gerçi toplantının sonuna doğru Aziz biraz anlatmaya başlamıştı.
Aziz,ben,Gülgün,Nesrin A. ve biri daha vardı - bak hatırlayamadım.
Dur bir gün burada ki kahkahalarımızı  anlatayım da geçmişi yad edelim.


Nihat,bir araya gelip konuşma olanağımız olmadı ama sen de değişmeyenlerdensin.


Veee sınıfın Sait Abisi...
Konuşmasıyla kahkahasıyla ben geldim dedi.
Tanımayan olmaz diye düşünüyorum.
Geçmişin Sait Abisi şimdinin torun sahibi Sait Abisi.


Davut bir daha ki toplantıya geleceğini söylemişsin.Gel.
Bak Adem'de yurt dışından toplantı için geldi.Ne iyi etti.


Gelmek isteyip de gelemeyenler,
haberi olmayıp da gelemeyenler 
bir gelin hele,merhabalaşmak güzel,sizleri görmek ise en güzeli....


Güzel bir toplantıydı.
Daha önce belirttiğim gibi sağlıkla ilgili ve gelmeme engel önemli bir şey olmadığı sürece bu toplantıların müdavimiyim.
Fotoğraflara dikkat ediyor musunuz hanımefendilerin hiç birinde değişiklik yok.Hepsinin maşallahı var.
Biz erkeklerde ise ufak tefek değişiklikler var.Eeee ne yapalım o kadarcık olsun değil mi?


NOT 1:
1. buluşmamız hakkında yazdıklarımı aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz;


Bu yazıda olduğu gibi 1. buluşmaya katılanlar hakkında bir şey yazmamışım.
Yazacağım yazacağım,o güzel insanlar içinde yazacağım...

NOT 2:
Fotoğraflar toplantıya katılan arkadaşların çektiklerinden alıntıdır.
Kim hangi fotoğrafı çekmiş bilemediğim için isim veremiyorum.













Hiç yorum yok: