15 Kasım 2015 Pazar

BODRUMA GİTMEK


DÜŞÜNCESİ BİLE İYİ HİSSETTİRİYOR

           Güneşli bir güne merhaba

Zaman zaman takip ettiğim blogların yazılarını baştan sona veya sondan geriye doğru okumayı severim.Kitap okumak için ayırdığım gecemi ya da sabahımı bu sefer onlar için ayırırım.Bir başkası tarafından yazılan yazının beni nasıl yansıttığını görür duygularımı bu kadar güzel cümlelere dökemediğimi düşünürüm.Yazıyı okurken bir başka mutlu olurum.Bu sabah da "hadibenkactim" bloğunun yazıları arasında kaybolmuşken karşıma birden bire Bodrum'la ilgili bir video çıkıverdi.Gerçi yazılarını okuduğum blog yazarı (Ahmet Coka) artık Bodrum'lu.Yakın zamanda da yaşadığı Bodrum da doldurduğu bir yılın özetini yazmıştı.


Ben ise hala bodruma yerleşebilmiş değilim ama çabalıyorum.Emekli olduğum haziran ayından şu ana kadar kısa süreli çok kere Bodrum'a gittim ama gönlüme göre bir ev bulamadım.Arada ki mesafe bir kaç saatlik yol değil ki fiyatını da uygun görüp beğendiğin evi hemen tutasın.Zaten bu tür evler iki güne kalmadan hemen ilandan kalkıyor.Bir de ilanda görmek farklı bire bir görmek farklı.

    Çiçek kokulu sokaklarında yürümek 

İlk önce eşyalı sonra eşyasız daha sonra tekrar eşyalı ev şeklinde düşüncem değişti.Hele bayram öncesi yaşanan selden sonra bir çok düşüncem değişti.
Ben bir gün önce geri dönmüş sel görüntülerini sosyal medya paylaşımlarından dehşetle izlemiştim.


Velhasıl yeni bir yerde ev tutup yeni bir hayata başlamak kolay değil.
Böyle gidip gelmeyle olmuyor.
Evi bir an önce bulmalıyım.
Bulup ihtiyacım olacak eşyaları getirmeliyim.Birazcık da keyfini çıkarmalıyım.Çünkü hemen arkasından yeğenin düğünü için Adana'da olmalıyım.
Hatta biraz daha erken gidip 
"Üniversite Arkadaşların Toplantısı" na katılmalıyım.

  Yosun kokulu bir esinti tüm özlemi alıyor

Yarın itibarıyla bir süreliğine Bodrum'dayım.Bu zaman içerisinde bir ev bulurum (inşallah) diye düşünüyorum.

Bu görüntüye karşı sabah kahvesi her şeye değiyor

NOT1:
Fotoğraflar bana aittir.

NOT2:
Esasında Bodrum'a yerleşene kadar Bodrum'la ilgili paylaşımda bulunmak istemiyordum ama ne yapayım dayanamıyorum işte.

NOT3:
Bodrum'la ilgili takip etmek isteyebileceğiniz bir kaç blog;



Yazma aralıkları çok uzun olan bloglar;



Hiç yorum yok: