21 Kasım 2015 Cumartesi

YENİ BİR BAŞLANGICA DOĞRU


ADIM ADIM


Ev bulana kadar buradayım yani Bodrum'da.
Bulduğum an küçük çantamı alıp eve geçeceğim ve yeğenin düğününe kadar kalmaya devam edeceğim.Gelirken küçük çantama alabileceği kadar gerekli eşyayı yerleştirdim.
"Bunlar yetecek mi?"
diye soranlara da
"Yeter"
diye yanıt verdim.
Çünkü hayatımı sadeleştirmek istiyorum.
Buna da bir yerden başlamak gerekiyor ben de kıyafetlerden başladım.Zaten kıyafet ve ayakkabılarımın bir kısmını verdim diğer bir kısmını da eve uğrarsam halledeceğim.
Geçmişte Milli Eğitimden istifa edip işimi değiştirdiğimde de bir hafta içerisinde (birer adet kendime bırakarak) kumaş pantolon ve ceketleri dağıtmıştım.Bir konuda aldığın kararları ya  hemen uygularsın ya da uygulamazsın.Eğer ileri bir tarihe öteliyorsan bilki o iş olmaz.Ötelemenin içerisinde boğulup gidersin.


Burada ayağımda bir spor ayakkabı üzerimde aşörtmenle bütün günü geçiriyorum.
Resmi ya da resmi olmayan kurumda işimi bitirip karnımı doyurmak için bir yere oturabiliyorum.
Şimdiye kadar yapmadığım bir şeydi.
Ne rahatmış ne keyifliymiş.

   Çiçek kokulu sokaklarında kuş cıvıltıları eşliğinde yürümeyi özlemişim


Daha ev tutmadan emekli aylığımı alacağım bankanın Bodrum çarşı şubesi olmasına karar vermiştim.
Hahahahaha ilk günden beri aylığım buraya yatıyor.Yaşadığım yerde ki banka hesabımı da buraya aktarmak için gereken işlemleri yaptım.Anlayacağınız yaşadığım yerle bağlantımı bir bir ortadan kaldırıyorum.


İşlerimi bitirmiş tam meyhaneciler sokağının yanından geçiyordum ki her zaman gittiğim "Bodrum Balıkevi" ne oturup bir kadeh rakı içmek istedim.Sokağa girdim ama diğer taraftan çıktım.Ne bileyim böyle aşörtmenle tuhafıma gitti ya.
Saat 15:30-16:00 arası 2-3 masa var.
Canım da çok istiyor.Geri döndüm ve bir masaya oturup güzel bir rakı keyfi yaptım.
Açıkcası bu şekilde hoş karşıladığım bir şey değil ama en azından gündüz bu rahatlığı yaşayayım ya,akşam da böyle çıkacak değiliz ya.
Bu duruma sahil kasabasında yaşamanın güzelliği diyelim.


NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

4 yorum:

ekinushobi dedi ki...

çok çok güzel bir adım, sizin adınıza çook sevindim. darısı başıma, bu şehrin keşmekeşinden kurtulmak için.. Seval

Mahmutun güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim.
Umarım hayallerinizi gerçekleştirirsiniz.Her şey sizin elinizde bunun da farkındasınız değil mi Seval Hanım.

Unknown dedi ki...

bodrumda ev bulmak zormuş demek, bende takip ediyorum tecrübelerinizden yararlanmak için, dilerim gönlünüze göre bulursunuz.. darısı başımıza, benimki şimdilik hayalle sınırlı inşallah gerçek olur..

Mahmutun güncesi dedi ki...

Umarım hayaliniz gerçek olur.
Zor oldu ama düşündüğüm gibi buldum.Darısı size...