12 Eylül 2016 Pazartesi

CANIIMMM İYİ BAYRAMLAR


Herkese iyi bayramlar.
Günleriniz nasıl geçsin istiyorsanız öyle geçirin.



Emekli olduktan sonra şu gün bu gün diye bir ayrımım kalmadı.Sabah kalkıyorum ve ne yapmak istiyorsam onu yapıyorum.Bu isteğimi yapmak için günün bir isminin olması gerekmiyor.
Benim için her gün hafta içi her gün hafta sonu.
Çalışıyorken günlerin bir önemi vardı.
Bayram gibi tüm haftayı içine alan tatilleri iple çekerdim.Bir yerlere kaçmak için muhakkak bir planım olurdu.
Plansız bir gün,bir hafta geçirmek güzel.



Bugün kalabalık demedim ve sahile doğru bayram kutlaması yapmak üzere yürüdüm.

    Kalabalığa kocaman bir gemiyle gelen insanları da katın.

Kumbahçe sahilinde Bodrum kalesine karşı her zaman oturduğum yere gittim (Dinç Otel).Burada mavinin değişik tonlarının birbirine karıştığı denize dalar giderim.
Dalga,teknelerle dalgasını geçiyordur ve ben müzik yerine dalga seslerini dinlerim.
Kalabalık kimin umurunda.

             Bunlar da bayram cicilerim.


NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: