17 Nisan 2012 Salı

BUİKA

                                    BUİKA




                                    13 Nisan cuma akşamı Buika konserine gittim.İyi de ettim.


                                    Kendisi küçük ama sesi büyük insan,muhteşem gece yaşattın.Şarkıyla nasıl sevişiliyormuş,gösterdin.Nasıl bir enerji bu Allahım.Tek başına bir orkestra.Sesini,evet sadece sesini kullanarak insanları mest ediyor.Mest oldum.


                                    Biletini hemen alanlardanım.İyi de etmişim,hemen tükendi.Ahhh,vahh çekmektense izleyerek,dinleyerek iç geçirmeyi tercih edenlerdenim.

                                   

                                    Konser sonrası ruhum coşku içerisindeydi.Adeta fiziksel tatminin Bır başka versiyonunu yaşıyordum.Bunun nasıl bir şey olduğunu nasıl anlatabilirim ki?Buika,sizi izledim,mutlu oldum.Sizi dinledim,içim kıpır kıpır bir başka alemde hissettim.



                                    Kalbimin her daim bir köşedinde olan büyük sanatçı Nilgün Belgün,size teşekkür ediyorum;Buika ile tanıştırdığınız için.Sizin twitleriniz olmasaydı belki hiç tanışmayacaktım.Hemen gidip ''En Mı Pel'' CD sini aldım.Aman Allahım arkasından diğerleri ve sonrası İş Sanatta verdiği konseri.



                                    Ruhumun doyurulamayacak kadar aç olduğunu anladım.Sadece bu konser, bunu göstermedi,her sanatsal faaliyetlerde bulunduğumda bunu çok derinden hissediyorum.Bunu doyurmak için çabalıyorum ama hep bir eksiklik duyumsuyorum.Ne yapmalıyım diye düşünmüyor değilim.Elbet bir çıkış yolu bulacağım.



NOT:İlk fotoğraf Nilgün Belgün'den alıntıdır.Diğer fotoğraflar benden(hiç güzel çekememişim).

Hiç yorum yok: