10 Haziran 2012 Pazar

DOĞUM GÜNÜM

                                      DOĞUM GÜNÜM




PARAMPARÇA

Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir bar taburesi üstünde
Babamın öldüğü yaştayım
Kelimeler büyüyor ağzımda
Bildiğim tüm hayatlar
Paramparça...
                          (TEOMAN)



                                      Evet bir Teoman şarkısı ''paramparça'' dilime dolanmış.Şarkıda söylediği gibi bugün,benim doğum günüm.Bazen memnun olduğum bazen de memnuniyetsizliğimin doruklarda olduğu bir gün.Genelde her sene kutlama yaparım,kendime hediye alır,ödüllendiririm...Şımartırım kendimi...Kutlama derken kalabalık bir ortam düşünülmesin.Her sene sevdiğim bir kaç insanla biraraya gelirim.O sene kimlerle bir arada olmak istiyorsam önceden haber veririm ki o gün için proğramları bu olsun.Kimisiyle öğlen yemeğinde kimisiyle akşam yemeğinde...Sonrasında benim için özel...Özel insanla da güzel günümü daha da güzelleştiririm.Günümün güzelleşmesinde etrafımda ki insanların katkısı büyük,umuyorum ben de onların gününe güzellik katıyorumdur...

                                      Bu sene tek olmak istedim.Kendimle başbaşa kalarak yeni yaşıma girmek istedim.Tabii hemen sonraki gün yaşamın kucağına kendimi bırakacağım.Dolu dolu bir yıl yaşamak istiyorum.Hayat hep avcumun içinde hazır beklesin,kaçırmayayım istiyorum...

                                      Kendime;
                                                     Güzel bir gün geçir,mutlu ol,yüzün hep gülsün,kahkahaların eksik olmasın.

                                     Yaşam,istediğim gibi kucaklasın beni...


                                      TEOMAN çalmaya devam etsin...Ben de bir kadeh beyaz şarabımla eşlik edeyim.Önümde ki nice güzel günlerin şerefine kaldırıyorum kadehimi...

Hiç yorum yok: