18 Temmuz 2012 Çarşamba

D&R /SİZ DE AYNI HATAYA DÜŞMEYİN

                 D&R /SİZ DE AYNI HATAYA DÜŞMEYİN


                 İstiklale çıktığımda her zaman yaptığım gibi D&R mağazasına uğradım ve Anita Baker'in 5 CD lik albüm serisini 36.50TL ye satın aldım.Mutluluk içerisinde dinlemeyi düşlerken twetter'den Kerem Görsev'in hem İstinyePark hem de nişantaşı D&R mağazalarından 25TL ye aldığını öğrenmek mutsuz etti.Bu olayı tweetter'den D&R in resmi tweetter adresine,yanıt alabilirim umuduyla gönderdim.Nerdeee?Defalarca gönderilen mesajlara hiç bir yanıt alamadım.

                Tabii alışmışız YapıKrediYayınlarının,CanYayınlarının dolaylı bir soru dahi olsa hemen yanıt vermelerine,D&R ın yaptığını garipsedim.En azından müşteri temsilcisi ile görüşün diye bir tweet at,o da yookkk.

                Müşteri hizmetleri telefon numarasını almak üzere D&R'ın internet adresine girmişken Anita Baker 5 CD lik albüm fiyatına bakayım dedim;24.90TL.Şaşkınlık içerisinde müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım.Mağazanın bulunduğu yere göre kiralar değiştiğinden fiyat farklı olabilir dedi(tabii elektrik,su v.s masraflardan da bahsetti).Bu konuşmadan sonra daha önce ismini vermediğim Nişantaşı ve İstinyePark mağazaları daha ucuz semtlerde olduğu için mi 25TL ye satmışlar diye sordum.Bazı mağazalar kampanya yapar bazıları yapmaz.Onlar kampanya yapmışlardır,dedi.Şimdi CanYayınlarının 5TL kitap kampanyası her mağazanızda aynı uygulanmıyor mu diye sordum.Verilen yanıtların tatmin etmediğini belirterek internet adreslerinde de fiyatın 24.90TL olduğunu belirttim.İnternetten alışverişlerde fiyatlar daha ucuz oluyor dedi.Açıklamaların doyurucu olmadığını yeniledim.Daha yetkili birileriyle (mail adresi söyledi) mail atarak görüşebilirsiniz dedi.Neden telefonla ulaşamıyorum illa maille?Bir daha maille lafı üzerine telefonu kapattım.

                Alışveriş yapılan yer neresi olursa olsun,oranın iyiliğini olumsuz bir durumla karşılaştığınızda,size davranışlarıyla ölçersiniz.Problem yoksa herkes iyidir.Birine dokunan herhangi bir şey yoktur.Aldığım yanıtlar,markanın büyüklüğüne yakışır doyurucu olmalıydı.Müşteri memnuniyeti kalitenin bir göstergesidir.Bu durumda müşterileri olarak memnuniyetsizliğim ortada.Mutsuz oldum.O kadar laf yerine her şubemizde fiyatlar farklı ve  İstiklalde ki şubemizde fiyat bu diyerek kısa ve net yanıt almış olsaydım,şu an ki duyguları yaşamıyor olacaktım.

                Ben,D&R mağazalarından artık alışveriş yapmayı düşünmüyorum.Bu yazıyı yazmakta ki amacım başka insanların aynı hataya düşmemeleri.Bir şey alacaksanız en azından farklı semtlerde ki mağazalarından da fiyat öğrenin.


Hiç yorum yok: