11 Eylül 2012 Salı

KATİE GABRİAL

                               KATİE GABRİAL


                              Güzel bir gemi seyahatinin son günü,28 ağustos akşamı dünyaca tanınmış yunan şarkıcısı Katie Gabrial'i dinledik.Ne hoştu.Hazırlanıp,konserin verileceği salona heyecanla gitmiştim.Kalabalıktı.Boş bir yer bulup oturmuştum.


                               Sıcakkanlı,fıkır fıkır bir sanatçıydı.Söylediği şarkılar bize ne kadar yakındı.Hele bizim olan şarkıları yunanca söylediğinde daha çok hoşumuza gidiyor ve sanatçıyı bir başka alkışlıyorduk.Gülşen'in ''of of kömür gibi yanıyorum'' şarkısını söylerken salon öyle bir coştu ki,anlatamam.Yan tarafımda oturan ve çift olarak seyahat ettiklerini anladığım kişilerden erkek olanı nakaratı söylerken kadının üzerine atılacak gibiydi.Ateş gibi yandığını ve ne istediğini bu kadar belli eden bir insan.Kadının davranışı ise estetikten uzak garip bir hoşuna gitmiş tavrı sergiliyordu.Konser salonundayız,ulan ellerine sahip çık.Bu kadar azdıysanız gidin odanıza be!


                               Öne doğru bir koltuk boşalınca hemen oraya geçtim.Gezi süresince her müzik sesi duyduğunda oynayan orta yaşta hanımefendi,burada da durmadı.Kendini sahneye attı.Sanatçıyla ve dansçılarıyla güzelce oynadı.Gezinin güzelce keyfini çıkardı.Böyle insanları severim.Genç insanlar öylece oturup,iç geçirerek seyrederken bu hanımefendi şıkıdım şıkıdım bir güzel oynayarak,eğlenerek tatilini geçirdi.Gençler de oturup birbirini süzsün,2 saatte bir mayo değiştirsinler.5 günlük tatile bir kaç büyük büyük bavullarla gelsinler.Çoğu insanımız tatilin ne demek olduğunu dahi bilmiyor.Birilerine anlatacak bir şeyleri olsun amacıyla mı tatil yapıyorlar?Bir araya geldikleri tanımadıkları insanlara kendilerince hava atmak için mi?Ne için?


                            Yalnız konser bitiminde,her konserde yaşadığım şeyi burada da yaşadım.Sanatçı son şarkısını söylerken seyirciler bir şey kaçırıyormuşcasına kapıya doğru yönelmeye başladılar.Ayıp yahu ayıp.Gemidesiniz.Trafik söz konusu değil.Eve hemen gitmeliyim derdi yok.Kamaranız biraz ileride.Yok eğlenceye devam edecekseniz,disco üstünüzde.Biz kalanlar alkışlarımızla sanatçıyı boğduk,bir daha çıktı.Güzel şarkılarından bir kaçını daha söyledi ve ''of of kömür gibi yanıyorum'' şarkısıyla konseri bitirdi.


                            Tatilin keyfini çıkaran insanlardanım.Kimse umurumda olmaz.Gitmek istediğim bir yeri seçer ve orada istediğim gibi bir tatil geçiririm.Herkese istedikleri gibi bir tatil geçirmesi dileklerimle...


NOT:Fotoğraflar benden.Pek güzel çıkmamış ama idare edin.

Hiç yorum yok: