23 Şubat 2013 Cumartesi

KONSERE GELİYOR MUSUNUZ?

KONSERE GELİYOR MUSUNUZ?





2 martta Kerem Görsev'in İstanbul CRR(Cemal Reşit Rey Salonu)'de ''Therapy'' konseri var,biliyorsunuzdur.Kerem Görsev Trio & Alan Broadbent & Ernie Vatts & CRR Senfoni Orkestası ile birlikte.Konser için bir hafta gibi bir zaman kaldı,heyecanla bekliyorum.Biletimi satışa çıktığı ilk günlerde aldım.





Son çıkarmış olduğu CD sinin de ismi olan "THERAPY" i sizlerle paylaşmak istiyorum.Bu CD sini dinlerken hem klasik müzik hem de jazz müziği dinliyorum hissi tüm bedenimi kaplıyor.Müziğin bütünü sizi alıp bir yerlere götürürken tek bir enstürüman,cazın büyülü havasına alıp sizi sokuveriyor.O an,sizin kendinizi kaybettiğiniz andır.Siz de benim gibi yapın kendinizi Kerem Görsev'in müziğinin kucağına bırakıverin.Alsın sizi istediği yere götürsün.O'nun duygularını yansıtan müziği odanızı kaplarken,o an yaşadığınız duygularıda kucaklıyor.Dinlemeye bıkmadığım bir albümüdür.Deneyin siz de bana katılacaksınız.





Cazı sevmemi sağlayan sanatçılardan biridir,Kerem Görsev.Kendi caz sanatçılarımızın albümlerini alıyorum ve albümlerini aldıkça görüyorum ki çoğunluğu dünyada tanınan sanatçılar.Adeta Türkiye'de yeni tanınıyorlar gibi.Neyse bu konuda yazıları cazın a'sını z'sini bilenlere bırakayım.Ben sadece cazı seven ve öğrenmeye çalışan biriyim.


Müziğe kulak verir misiniz?




NOT:
Kerem Görsev'in aşağıda ki internet sitesinden kendisiyle ilgili herşeyi öğrenebilirsiniz ve müziklerini dinleyebilirsiniz.
Fotoğraflar da Kerem Görsev'in sitesinden alıntılanmıştır.

http://www.keremgorsev.com/


CRR :

Telephone:+90 212 232 98 30

Fax:+90 212 231 54 97

Mobile:+90 212 231 54 97

Email:info@crr.com

ADRES:Darülbedayi Caddesi Harbiye Şişli, İstanbul,80200, Türkiye

Posta Addresi:Darülbedayi Caddesi Harbiye / Şişli İstanbul 80200


BİLETİX:
http://www.biletix.com/etkinlik/PCR25/ISTANBUL/tr

Hiç yorum yok: