6 Ağustos 2013 Salı

AHMET ERHAN

Allah rahmet eylesin.




Anne ben geldim,ağdaki balık
Bardaktaki su kadar umarsızım
Dizlerin duruyor mu başımı koyacak
Anne ben geldim oğlun,hayırsızın...
Ahmet Erhan

''Kendisini şiirlerinde anlatan biriydi.Onu tanımak isteyenler,şiirlerine bakabilirler.Ben kendisini tanıdığımda yaralı bir insandı.Kendisini daha önce şiirlerinden tanıyordum ama onu yıllardır yiyip bitiren bir olay var.2 Temmuz 1993,Sivas yangını...Bu onun en büyük yarasaydı.Bu olay onu 20 yılda yedi,bitirdi.Özellikle de Behçet Aysan ve Metin Altıok ağabeylerini yitirmesi...''
Hacer Erhan'nın eşi Ahmet Erhan hakkındaki yukarıdaki konuşması Cumhuriyet Gazetesi'nden alıntılanmıştır.

NOT 1:
Şiir şair Ahmer Erhan'ın "oğul" isimli şiirinden alıntıdır.

NOT 2:
Yazıya konu olan resim akrilik portre çalışmamdır.

Hiç yorum yok: