28 Mayıs 2014 Çarşamba

ŞÖYLE BİR YÜRÜDÜM


TANIDIK YERLER...
AMA OYUNCULARI HAR ZAMAN FARKLI


Ayaklarım tanıdık yerlerde yürüyor,bana aldırış etmeksizin.
Buralardan kaç kere geçmişimdir,hatırlamıyorum.
Her seferinde bir farklılık dikkatimi çeker.



Kimisinde duvardaki resimler sokağın kişiliğini değiştirmiştir.Farklı bir sokakta yürüdüğümü hissetmişimdir.

Kimisinde o an oraya yolu düşmüş bir canlının yarattığı farkındalık,bir hoşluk sokağın kendisine sinmiştir.


Kimisinde de artık günümüzde yapılmayan ama geçmişte her zaman yapılmış ve hatta dokunulmadığı takdirde günümüzde de karşımıza çıkan çeşmeler,sokağa farklı bir kişilik kazandırmıştır.


Bu yürüyüşün sonunda şimdi de Otto Cihangir zamanı diyorum.Hoş bir mekan.Yemekler güzel,servis güzel...
Bahçede otturup keyif yapma zamanı.
Dolu olup kapıdan geri dönmemek için önceden arasanız iyi olur derim.Ya da bahçede değil de içeride oturacağım diyorsanız???


Daha fazla bilgi almak istiyorsanız aşağıdaki internet adresini inceleyebilirsiniz.



NOT: Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: