4 Nisan 2015 Cumartesi

RESİMLERİN DİLİ OLSA


NELER ANLATIRDI


Gözüm odanın içinde dolanıyor...



Duvarda ki resimler bana ait.
Her biri ne anılar taşıyor ;
bakan kişilerin resimde ki fırça darbelerinin ortaya döktüğü duyguları anlaması mümkün mü?
Bir portre sadece portre değildir yapan için.Neler neler anlatır.
Renkler,fırça darbesi,aşk,mutluluk...
O portreyle göz göze gelmek üretenle seyredeni birbirinden ayırır.


Bir müze veya galeriye gittiğimde beğeni ile seyrettiğim resmin her noktasına elimle temas etmek ve o duyguyu içimde hissetmek isterim.
Tabii ki bunu yapamıyorum ;Yasak.
Bunu tarihi yerleri gezerken asırlar öncesi tarihi mekanlara elimi sürterek  ya da oturup o anın içine girmeye çalışarak gideriyorum.
O tarihi mekanlar insanı nerelere alıp götürüyor.


Bu aralar kendimde bir boşluk hissediyorum.O boşluğun ne olduğunu biliyorum da bilmemizlikten geliyorum.
Acı,üzüntü,içinin titremesi ve ağlaması...
O dünya bu dünya...
Hiçbiri...

Herşey insanın içinde...
Ben burdayım..
Burdayım.

NOT :
Resimler bana aittir.
Yağlıboya,akrilik çalışmalarımdır.

1.Resim
"MASKENİN ARDINDA Kİ YÜZ"

2.Resim
İki tane "PORTRE"

3.Resim
"Caz Esintileri" serisinden "İSİMSİZ" ve diğeri "PORTRE"

4.Resim
"PORTRE"

5.Resim
"PORTRE"

4 yorum:

kahvetelvesi dedi ki...

Yeşil gözlerde derin bir hüzün sezdim....

Mahmutun güncesi dedi ki...

Evet...Farklı bakıyor sanki ben herkes gibi değilim diyor...

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

merhaba mahmut bey.bloğuma bıraktığınız yorumla haberdar oldum sayfanızdan ve çalışmalarınızdan.
öncelikle çalışmalarınız çok beğendiğimi söylemeliyim.her birinin anlattığı hikaye ayrı.ama acı hüzün isyan olsada inanılmaz bir dinamik var.fovistler geldi aklıma bakınca çalışmalarınızda.zaman içinde diğer tüm çalışmalarınıza bakacağım.
çalışmalarınızda kolaylık ve başarı diliyorum...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim.