26 Nisan 2015 Pazar

KEBAAPPP


YEMESİ SEVAAPPP



Eeee gerçekten sevap.Yemeyene artık ne derler onu bilemem.
Zaman içerisine çok mekan ekledik ama hoşuma gidenlerden bahsetmek istiyorum.
Eyvan Kebap;




Yeşillikler arasında kebap yemesi ne hoş.Bir tarafta yeni dünyalar size göz kırpıyor bir yandan limonlar.
Kimi limon ağaçları 7 veren kimisi çiçek açmış.Kuşbaşı ya da kıyma...
Bak şimdi canım çekti.
Valla bu lezzeti başka hiç bir yerde tadamazsınız.Çok önceden uçak biletinizi ucuza alın,sabah Adana'ya gidin kebabınızı yeyin akşamı geri dönün.Ahhh acılı kebaapppp...
Şimdi ne gider ama.
Afiyet olsun.




Ciğer sever misiniz?
Ben severim.
Ciğer sanmayın sadece öğlen,akşam yenir.Yoookkkk.Sabahta yenir.
Adanalılar bunu yapar.
Hatta vardiyalı çalışanlardan gece vardiyasındakiler çoğu zaman işten çıktıkları sabah doğruca ciğerciye giderler.Valla ben öğün ayırmaksızın ciğer yiyenlerdeyim.Yenir kardeşim.
Zaten yedim de.
Yolunuz düşerse deneyin derim.
Dene yahu.Bir dene...
Şimdiye kadar yapmamış olabilirsin.
Eee yap o zaman.Seni engelleyen ne?
Ahhh mis.
Şimdi de olsa yerim valla.
Afiyet olsun.


NOT1 :
Fotoğraflar bana aittir.

NOT2 :
Güzel kebap yiyebileceğiniz yerlerin olduğu şu yazıma da göz ayabilirsiniz;

2 yorum:

Zeugma dedi ki...

İyi ki kahvaltıdan kalkıp da bakmışım. Yoksa tam bir zulüm olacaktı :)
Tam benlikmiş o masalar. Yoksa daha önceki yaşamımda Adanalı mıydım?

Çok büyük teşvik oldu. Dediğiniz gibi önceden ayarlanmalı ve gitmeli mutlaka.

Size afiyetler olsun. Teşekkürler postunuz için.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Adana'ya gitmelerim kısa süreli olduğu için hemen hemen hergün yemek zamanlarım böyle geçer.Şu an olsa hayır demezdim.Sizin o yazınız ve fotoğraf tetikleyici oldu.İyi de oldu.:))