7 Temmuz 2016 Perşembe

İYİ BAYRAMLAR


GÜNLERİNİZ İSTEDİĞİNİZ GİBİ GEÇSİN


Bayram...
Eğer uzaktaysak aile bireylerini arayarak bayramlaşmak dışında pek bir şey ifade etmiyor.
Zaten çalışma hayatımın son on yılı iş yorgunluğunu ve sitresini üzerimden atmak için bugünleri fırsat bilip hep bir yerlere kaçmışım.
Bayram = tatil olmuş.


Bayram tüm güzelliğiyle çocukluğumda kaldı.
Yeni alınan bayramlıklarımı başucuma koyup uyuduğumu hatırladığımda yüzüme bir tebessüm,içime ise mutluluk dolar.
El öpmeler,harçlık,şeker...
Bakkala koşup verilen harçlıkla bayrama özgü satılan oyuncaklar alınır,anında tüketilmeye başlanırdı.
Etrafımızda bunları bizlere anımsatacak çocuk da kalmadı.
Artık hayalleri zorlayarak geçmiş bayram günlerine yolculuk yapıyorum.


Daha önce ki bayram tatil günlerimden Bodrum'un nasıl kalabalık olduğunu bildiğimden dışarıya pek çıkmıyorum.Evde ve havuzda keyif yapıyorum.

                    Bakışlara dikel

Bazen minnoş da bana eşlik ediyor.
Gerçi yazlıkçılar geldiği için havuzun eski sakinliği de kalmadı ama dışarıdan iyidir.


Ben bu hayatı sevdim.

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: