4 Temmuz 2016 Pazartesi

NEREYE DOĞRU KOŞUYORUZ


VURDUMDUYMAZLIK,AYMAZLIK


Ülkemin ve bu ülke üzerinde yaşayan insanların hak etmediği şeyleri yaşaması beni olumsuz etkiliyor.
Yakın zamanda Atatürk Havaalanında yaşananlar...
Bu zamana kadar arka arkaya aynı tarzda yaşanan olaylar ve ölümler...
Üzülmemek mümkün mü?
Ülkeyi yönetiyormuş gibi yapanların ise her zaman bildik söylemleri,sorumluluk üstlenmemeleri...
Yaşanan acının bir gün sonrası köprü açılışında olanlar...
Tüm dünya acınızı paylaşırken açılışta yapılanları yakışık bulmadım.
Kendi acıları dışında vatandaşının acısına,
üzüntüsüne ortak olmak bu kadar mı zordu.
Bana,çocuklarıma,akrabalarıma bir şey olmadıktan sonra kime ne olursa olsun tarzında vurdumduymazlık,aymazlık...

"Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın."
Her geçen gün suskunluğumuz artıyor.
Haklı olduğumuz bir şeye bile sesimizi çıkartamaz hale geldik.
Sessizlik...
Ölüm sessizliği kıvamına geldiğinde çok geç olmayacak mı?
Yapanın yanına kar kalıyor.
Ya bize...
Acılar,üzüntüler,kahrolmalar ve bir de seyretmek...

Toplantı ya da yürüyüş mü yapacaksınız.
Birinin ya da birilerinin tehdit etmesi iptal için yeterli.Can güvenliğinizi sağlayarak güvenli bir şekilde organizasyonun yapılmasını sağlayacak devlet iptal ediveriyor.
"İzin yok."
Peki tehdit edene ne oluyor hiç bir şey.
Kanunlar bu insanlara işlemiyor.
Gözümüzün önünde bir şeyler oluyor ve bunu hep birlikte seyrediyoruz.
Siyasetin muhalefet kanadı "tıısss".
Hadi bizler seyrediyoruz da onlar da seyrediyor.
İsim saymama gerek yok hepsi uyuyor.
Hele bir partinin düştüğü durumu ise hep birlikte seyrediyoruz.Onunla birlikte ülkenin adalet sisteminin ne durumlarda olduğunu da gözlemliyoruz.Demek ki kanunlar farklı farklı yorumlanabiliyor.
Evrensel hukuk nerede?
Türkiye'de TV'lara çıkartılıp konuşturulan biri (hani Türkiye'nin cari açığını kapatan kişi) bir başka ülkede yargılanmak üzere içeri alınıveriyor.
Hani eşide çocuğum var diyerek insanlara ayar vermeye kalkmıştı ya.
Evrensel hukuk,kişisel hukuk,benim savcım,benim hakimim,ben,ben,ben...

Kendimi zorluyorum ama bulamıyorum.
Belki sizin gözünüzden kaçmamıştır hatırlatırsanız sevinirim.
Hangi yapılan olumsuz bir şey için,
söz için,uygulama için muhalefet partileri halkı da arkasına toplayıp meydanlara döküldü.
Böyle bir tepki gördünüz mü?
Sadece grup toplantılarında konuşurken gürlüyorlar o kadar.O da TV kanalları verirse.
Bu gidişle çıkacakları TV kanalı kalmayacak.
Uyuyorlar.Uyutuyorlar.
Hep birlikte Türkiye'nin altını oyuyorlar.

Gençler gücünüzü nasıl hissettirdiniz bir bilseniz.
Atatürk sizlerde ki bu gücü gördüğü için ülkeyi size emanet etmiş.


NOT :
Yazıya konu olan resim "Bakışlarda ki acı" isimli yağlıboya çalışmamdır.




Hiç yorum yok: