5 Aralık 2011 Pazartesi

GEZDİĞİM YERLERİN FOTOĞRAFLARI EŞLİĞİNDE ŞİİRLERİM 2...

GEZDİĞİM YERLERİN FOTOĞRAFLARI EŞLİĞİNDE ŞİİRLERİM 2...

ÖĞRENDİM
küçücüktüm
ve bir şeyi anlamayacak
kadar da saftım.
zamanla büyüdüm,
yaşamı öğrendim,
istediğim her şeyin
benim olmayacağını da.
              (M.Yumru)

ÖZLEDİM
sobanın üstünde
patlayan kestaneleri,
kucağında oturup
masalını dinlediğimiz
ninemi
ve
çiseleyen
sonbahar yağmurlarını
özledim.
                 (M.Yumru)

BENİM OLAN NEDİR?
sabahları benim,
akşamları benim,
kalanlar da senin olsun.
             (M.Yumru)


KİTAPLAR
hepsi bir çaşit yazı,
hepsi bir çeşit konu,
gömüldün mü içine
kaybolur gidersin.

bu ne biçim kitap,
anlamak için
filozof mu olmak gerekiyor?
                     (M.Yumru)

KARIŞMAYIN KEYFİME
kestane pişirmeyi,
mısır patlatmayı severim.
hele mevsim,bir de kış ise
gel keyfim gel.

yok yok,dediğime bakmayın,
kışı pek sevmem,
bahardır benim sevgilim.
                (M.Yumru)
                 
 


KİN Mİ?
          gündüzler kısa,
                 gece hemen oluyor.
                  niye bu kadar çabuk
           geçiyor seneler?
                                    ömrümüzden birer parça alarak.
                                     yoksa kini mi var zamanın bize?
                               (M.Yumru)

Hiç yorum yok: