15 Ocak 2013 Salı

HAYATIM BU NUMARA S....

HAYATIM BU NUMARA S...

Telefonuma ''Hayatım bu numara sendemi hala Se.... ben'' diye bir mesaj geldi.Tanımadığım bir numara ama bildiğim bir insan.Tam hatırlamıyorum ama 4 yıldan fazla olmuştur görüşmeyeli.Ulaşılamıyacak yerlerde değildik.Bir araya gelip sohbet edemesek de zaman zaman telefon açarak konuşamaz mıydık?Veya şimdi olduğu gibi mesaj gönderilemez miydi?Ben üzerime düşeni yaptım.Aradım hem de defalarca,mesaj gönderdim ama yanıt alamadım..Bir süre sonra ben de vazgeçtim.Evlenmek üzereydi.Evlendi ve belki de bekâr olan arkadaşlarıyla görüşmeyi kesmek istedi diye düşündüm.Hani kimi insanlar,evlenmeden önceki yaşadığı hayatı,sanki ona ait değilmişcesine kesip atıyor ya.Sağlık olsun dedim.Bir süre sonra ara ara telefonuma uyguladığım detoks sonrasında numarasını sildim.

Şu an kullandığım telefon numarası,telefonu ilk aldığımda ki numara.Değiştirme ihtiyacı duymadım,bundan sonra da duyacağımı sanmıyorum.Kartvizit gibi numarasını her önüne gelene veren biri değilim.Eğer karşımda ki zırt pırt numara değiştiriyorsa,iki de bir farklı numaralardan arıyorsa,kişi hakkında kafamda soru işaretleri oluşur.Tabii bunu yapan kim olursa olsun.

Şimdi ''evet hala bu numara benim'' diye mesajına yanıt versem ne olacak?Bunu sorgulama niyetinde değilim,hele bu yazının dışında düşünme gibi bir niyetim de yok.Mesaj çekmeyi ve aramayı hiç mi hiç düşünmüyorum.

Mutluluk dileklerimle...Gönlünce yaşasın...Kendine istediğin gibi bak emi.

Hiç yorum yok: