31 Ocak 2013 Perşembe

''TATLI KAÇIK'' OYUNUNA DAİR...

''TATLI KAÇIK'' OYUNUNA DAİR...





Şişlide Blackout AVM nin içindeki tiyatro kedi de sahnelenen iki perdelik ''tatlı Kaçık'' oyunuyla hem bu tiyatroyla hem de AVM ile tanışmış oldum.Merkezi bir yerde olmasına rağmen yerini bilen pek yok.O civarda ki herhangi bir işyerine girip sorsanız yeni açılan Trumptowers'i biliyor ama daha eski olan burasını bilmiyor.Biraz ilerisinde metrobüs,dolmuş durağı ve metro var.


Oyunu beğendim.Güzel bir oyun seyrettirdiler.Yalnız Armağan Çağlayan olmamış.Oyunun enerjisini düşürüyor.Tabii burada seyirci olarak hissettiklerimi yazdığım gözardı edilmesin.





Bulmaca çözmeyi seven ve evinin her tarafı gazeteyle dolu olan Suzan Hanım,kedisiyle birlikte yaşamaktadır.Sakin bir hayat süren Suzan Hanım'ın yolunun dolandırıcılarla kesişmesi o sakinliği yok ediyor.Entrikalarla,tuzaklarla dolu bir maceranın içinde kendimizi buluyoruz.Eğlenceli,zamanın nasıl geçtiğini anlamıyoruz.


Suzan Hanım,yaşanılan hayatın değerli olabilmesi için paranın en son seçenek olduğunu dolandırıcılara çok güzel öğretiyor.Artık bu gibi şeyler oyunlarda kaldı diye düşünüyorum.Günümüzde her şey parayla ölçülmüyor mu?Yolunuzu buralara düşürüp oyuna gidin diyorum.




NOT:Fotoğraflar Tiyatro Kedi'nin internet sitesinden alınmıştır.


TİYATRO KEDİ / TATLI KAÇIK’ta; NURSELİ İDİZ “Suzan Hanım”ı canlandırırken,ARMAĞAN ÇAĞLAYAN,ECE KILINÇ ve CELAL BELGİL “Üçkağıtçılar Çetesi”ne,EGEMEN BALKANLI ise Suzan Hanım'ın kadim dostu “Polis Memuru”na hayat veriyor.


BLACKOUT ŞİŞLİ

Adres:
Abide-i HürriyetCad.No:211
Şişli/İSTANBUL

Email:info@blackoutsisli.com

http://www.blackoutsisli.com/

Telefon:0212 233 12 05
Fax:0212 234 15 41

2 yorum:

RABİA SERTELİ dedi ki...

Tesadüfen geldim bir de baktım buranın yabancısı değilmişim. Daha önce üye olmuşum. Siz bana gelmediğiniz için herhalde buralara bir daha uğramamışım.
Tatlı Kaçık oyununun yeniden sahnelendiğini duymamıştım. Benim seyrettiğim oyun, Nisa Serezli-Tolga Aşkıner Tiyatrosunda sergileniyordu. Baş rolde, Nisa Serezli vardı. O oyunda gazete değil de çöpten topladığı kullanılmış çay poşetlerini biriktiriyordu. Evine gelenlere de o poşet çayları ikram ediyordu :)) O yıllarda bizde poşet çay yoktu ama oyun galiba Amerika'da geçtiği için yadırgamadık.O günkü gibi güçlü bir kadroyu bu gün bulmak herhalde imkansızdır. Eğlendiğimiz ve güçlü oyuncuların oyunculuklarına hayran kaldığımız bir oyundu.
Sevgiler...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Evet seyrettiğiniz kadronun muhteşem bir oyun çıkardığını hala internette ki yorumlarda okuyorum.Ama bu oyuncularda güzel bir oyun çıkarmışlar.A.Çağlayan dışında hepsi tiyatro kökenli.Bu oyunda da çay poşetleri tekrar tekrar kullanılıyor.Oyun hâlâ oynuyor.