28 Kasım 2013 Perşembe

BEN KONSERDEYDİM...

CRR CAZ ORKESTRASI VE MELTEM EGE


CRR Caz Orkestrası ve Meltem Ege, 25 Kasım'da CRR Konser Salonu'nda benim gibi caz müzik severlerle bir arada oldu.Güzel bir konserdi.

Nail Yavuzoğlu'nun şefliğinde ilk bölümde orkestra,güzel eserlerden örnekler sundu.İkinci bölümde de Meltem Ege sesiyle orkestraya eşlik etti.Sanatçı,sesi ve seslendirdiği şarkılarla dinleyenleri mest etti diyebilirim.


Orkestra elemanlarının sololarıda birbirinden güzeldi.Bizlerde alkışlarımızla teşekkür ettiğimizi düşünüyorum.

Konser bitimi ısrarlı alkışlarımıza sanatçı ve orkestra salona geri dönerek karşılık verdi.Tabii seyirci olarak alkışlarımızla geri dönmeyi sadece bununla bırakmadık.


Bu güzel konsere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.İyi ki gelmişim iyi ki izlemişim.

NOT 1:
Fotoğraflar bana aittir.

NOT 2:

Adres:Harbiye

Tel:0 212 232 98 30

Web: www.crrks.org 

Mailinfo@crrks.org

Cemal Reşit Rey Konser Salonu kentin en merkezi yerlerinden biri olan Harbiye'de bulunmaktadır. Askeri Müze’nin arkasında Lütfi Kırdar'ın yanında yer alır.Cumhuriyet Caddesi üzerinde Taksim'den doğru gelirken,Hilton Oteli'ni geçtikten sonra İstanbul Radyosu ve Harbiye Ordu evi arasında kalan caddeden sağa sapınız.Biraz ilerledikten sonra sola dönüp ilerleyiniz.Cemal Reşit Rey Konser Salonu sağ kolda yer almaktadır.

Otopark

Özel aracınızı Lütfi Kırdar’ın otoparkına veya Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nun altında yer alan Inter otoparkına bırakabilirsiniz(ücretli).

Hiç yorum yok: