17 Kasım 2013 Pazar

"KUÇU KUÇU" OYUNUNA DAİR...


KUÇU KUÇU




İki kişi arasında geçen bir oyun.İlk başlarda Melda (Selen Uçar) 'ın sürekli konuşması Melis (Özgü Namal) 'i bastırması bana ''eyvah'' dedirtti.Özgü Namal'ı sahnede izlemeyi çok istiyordum ve onun için burdaydım.Kem küm diyen pasif bir kadın karşımdaydı.Silik,öylesine...Tabii durum bu şekilde devam etmedi.Karşılıklı konuşmalarla birbirlerini bastırdı.Konuşmalara yetişmek...Yalnız ikide bir gidip bardaklara içki doldurmak neyin nesi?Dikkati dağıtmak için mi bu eklenmiş?Evet gidip-gelmeler dikkatimi dağıttı.


Oyun ilerledikçe bugünün geçmişle ilişkili olduğunu anlıyorsunuz.Hatta oyunun adı "kuçu kuçu" nun nereden geldiğini ve ne anlama geldiğini de öğreniyorsunuz.İki arkadaş...(Tanımakta zorlandığım bir arkadaşım bana böyle bir şey yapma hakkını kendinde görecek...Yok canım...Kim olursa olsun yırtarım.) Birbirini yolmaya başladılar.Ne bileyim geçmişin hıncını bu şekilde almakmıydı amaç?Aaa oyun bitti.


Gidin görün ve kendi yorumunuzu kendiniz yapın.



AYSA PRODÜKSİYON TİYATROSU
 
KUÇU KUÇU

Tek perdelik oyun

YÖNETEN:Kerem AYAN
DEKOR:Gamze KUŞ
IŞIK TASARIMI:Arek NİŞANYAN
OYUNCULAR:Özgü NAMAL,Selen UÇAR

NOT 1:
www.aysaorg.com/ 
internet sitesinden oyunların hangi tarihte hangi salonda sahneleneceğini öğrenebilirsiniz.

NOT 2:
Baştaki ve sondaki fotoğraflar bana ait,diğer iki fotoğraf ise internetten alıntıdır.

2 yorum:

Depresif Ayu dedi ki...

İlginç bir oyuna benziyor. Görmek isterdim.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Turne de yapacaklardır ve sizin oralara geleceklerdir muhakkak.Denk düşer izlersiniz diye düşünüyorum.