9 Şubat 2014 Pazar

BEYOĞLU,ARKADAŞ VE MEPHİSTO KİTAPEVİ


BEYOĞLU,ARKADAŞ VE MEPHİSTO KİTAPEVİ


İstiklal'de yürüyorum.
Garajİstanbul'da Ali ile Ramazan tiyatro oyunu var,onu izleyeceğim.
Burada olmayı seviyorum.
Her sokağını tanımaya çalışıyorum.Tarih,kültür ve sanat fışkırıyor.Gitmek istediğim o kadar çok mekan var ki,her geçen gün azaltmaya çalışsam da yerini yenileri dolduruyor.


Yolda tanıdık bir yüze rastladım.Biraz ilerdeydi...3-4 adımlık bir mesafe...Karşımdan geliyordu...Yan tarafımda 3 insandan sonra...Seslensem sesimi duyacak mesafede...
Seslenmedim.
O tarafa bakmadım da.
Yürümeme devam ettim.
Belki o da aynısını yaptı.Görmezden gelerek yanımdan geçti gitti.
Neden diye sormayın.Elbet vardır bir nedeni...Ama her şey de yazılmaz ki!!
Bu dereceye inen bir arkadaşlık arkadaşlık mıdır?Yoksa bitmiş midir?Bundan sonrası yok mudur?
....

İstiklal'e her gelişimde Mephisto Kitapevine muhakkak uğrarım.Bu aralar klasik müzik CD'leri alıyorum.10 CD'lik kutular uygun fiyatlara satılıyor.İdil Biret ve Leyla Gencer(bunları indirimli almıştım) dışındakileri oldukca ucuza aldım.Hadi fiyat da vereyim;29TL ile 39TL arası.
İyi dinlemeler...







Hiç yorum yok: