30 Mayıs 2015 Cumartesi

ÖZGÜRLÜĞE AZ KALA


İŞ,INSAN HAYATININ AYAK BAĞI
KIM NE DERSE DESIN


Çiçeklerin hoş görüntüleri yanında güzel kokuları etrafı nasıl da sarmış bir bilseniz....
Apartmandan çıktığımda etrafı saran bu kokuyu duyumsamamam mümkün değil.İşe gitmek üzere servise bineceğim yere doğru yürürken bu koku her anımı sarmalamış.Sizi anılar diyarına götürüyor.Bir anı içerisinde dolanırken bir başka anı kapısını aralamış içeri girmenizi bekliyor.
Anılar yavaş yavaş netliğini yitirip o güzel kokunun azaldığını hissettiğimde servise bineceğim durağa yaklaştığımı anlıyorum.
Her sabah olduğu gibi kalabalığın içerisinde buluyorum kendimi.
"Günaydın."
Kimileri günaydın diyemeyecek kadar suratsız.
Her zaman olduğu gibi tebessüm yüzüme yerleşmiş.Kahkaham ise cebimde hazır bekliyor.
Hahahahaha hahahahahah

"Dünya sana güzel."
Karşımdakilerin kolaya kaçarak kurdukları cümle...
Aslında dünyanın kendileri için de güzel olduğunu düşünemiyorlar.
Nasıl baktığınla ilgili...
Dünya'ya,hayatına,çevrene,v.s.
Hayatıma ve hayatımı etkileyecek herşeye bakarken "olumlu" pencereden bakmayı tercih ederim.Herkesin hayatında olduğu gibi "olumsuzluk" içeren şeyler elbette benim hayatımda da var.Çözmeye çalışır,yaşamımın akışını kolaylaştırırım.Bu arada kendime eziyet edip suratımı asmam,hayatı kendime zehir etmem.Bu "Vurdumduymazlık" şeklinde düşünülmesin,sadece kendime eziyet etmiyorum.Dolayisiyle çevreme de.


Emekliliğe az kaldı.
Çalışma hayatında ki son günlerim çok rahat geçiyor.O kadar yılın acısını sanki şu 1-1,5 ay içerisinde çıkartıyorum.Kimi genç insanlar bana imrenerek;
"Senin yerinde olmak vardı."
gibisinden laflar ediyor.Bu tür laflara şaşırıyorum.
Geçenlerde yine bu şekilde bir konuşma olduğunda bu lafı diyen genç arkadaşın yaşlarında olan bir diğeri
"Ben olmak istemem.Yılları yaşamadan niye atlayayım ki..."
dedi.Yanıtına bayıldım.Zaten Sevdiğim bir insandı,yanılmadığımı gösterdi.
Yaptığım resimlerden bir tanesini seve seve hediye edebilirim diye düşündüm.
Hediye edeceğim resmi seçtim bile.


Son günler...
"Kaç gün?"
diye soruyorlar,askerlikte gün saymamışım ki burada sayayım.
Iki de bir sorarak b.kunu çıkarmayın ama.
Nüfus cüzdanımda ki doğum günüm 20 Haziran (gerçekte 10 Haziran).
Yani Haziran ayı benim için iş olarak "velattalin âmin".
Anladınız mı?
Anlıyor musunuz?
Anlayacak mısınız?

Hayat,seni seviyorum.
"Yaşam,mutlu anların toplamı."
denir...Doğru değil mi?

Mutlu anlar,sizi fotoğraf karelerine hapsediyorum.

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.


Hiç yorum yok: