2 Mayıs 2015 Cumartesi

RAKI KEYFİ


KEYİF AMA NASIL KEYİF


Çiçeklerin hoş görünteleri yanında güzel kokuları etrafı nasıl da sarmış bir bilseniz...


Apartmandan çıktığımda etrafı saran bu kokuyu duyumsamamam mümkün değil.
Bahçede yürürken bu koku her anı sarmalıyor.
Bir bilseniz beni nerelere alıp götürüyor.


Düşüncelerime geçmiş haftasonuna gitme izni veriyorum.
Şimdi Adana'dayım.Sevgili yeğenimle "Kale Restaurant"ta rakı içiyorum.
Ne keyifff....



Mezeler yanında daha önce ballandıra ballandıra anlattığı  "yanak"ıda tatmak istiyorum.Hariiikaaa....
Güveç içerisinde tereyağla yapılan "yanak" yemenizi tavsiye ederim.
Etin ağzınızda büyük bir lezzetle nasıl dağıldığını göreceksiniz.



Adana'da sevdiğim yerlerden birisi de "PARK ZİRVE"dir.
Daha önce restaurant olarak kullanılan yer "EMİRGAN SÜTİŞ" olarak değişmiş.Geçmişte üst katta bulunan barında içkimi yudumlamayı severdim.
Manzara güzel,ortam güzel,servis güzel...



Adana'ya çok sık gitmediğim için her gittiğimde mekanları bırakın şehri değişmiş olarak buluyorum.Bu aralar
yeğenin sözlenmesi ve bu ay içerisinde nişanlanacak olması bu gitmelerin devam edeceğini gösteriyor.


Hiç yorum yok: