20 Ocak 2012 Cuma

GEZDİĞİM YERLERİN FOTOĞRAFLARI EŞLİĞİNDE ŞİİRLERİM 3...

    GEZDİĞİM YERLERİN FOOTĞRAFLARI EŞLİĞİNDE ŞİİRLERİM 3...


ESKİLER SATIYORUM
her gün bir parça bırakıyorum
eskiyorum yenilenen zaman içerisinde.

yeni zaman,eski zaman
yeni alıyorum,eski satıyorum.
korkuyorum,bir gün
satacak bir şeyim kalmayacak diye...
                                 (M.Yumru)

 

   YABANCI
alın beni götürün
her şey yabancı
ya da her şeyi alın
beni bırakın...
     (M.Yumru)


 
     UZAK
dudaklarımda
hasretlik türküsü,
gözlerimde yaş var.
nerde bu ağaçların yeşili?

uzaklardan haber var.
uzak ne demek?
hiç görmemek mi yoksa
uzanıp da tutamamak mı?
                   (M.Yumru)



 
 YAŞANMAMIŞ
        YAŞANMIŞ GÜNLER

dün oradaydım
bugün burada;
hiç gitmemiş gibi.

dün oradaydım
bugün burada;
hiç gelmemiş gibi.
         (M.Yumru)

 
 BURAM BURAM ÖZLEM

özlem ve buram buram
hasret kokuyor insan
kavuşmanın bittiği yerde.

düşünde düşler ülkesindesin.
her şey olabilir istendiğinde
ve günler geçer sana haber vermeden.

her şey hissisleşir,
zaman durmuştur sanki.
zaman içerisinde
müziğin ezgileri alıp
diyar diyar gezdirir,bulutlar üzerinde...

ve bir zaman sonra yeter dersin.
                      (M.Yumru)

 
  GECE KUŞU
gecenin karanlığını
gördüm gözlerinde
siyah perdelerini
çekmiş pencerelerin.

yanaklarından süzülen
gözyaşlarını gördüm
yağmur altında gökyüzünün.

birdenbire
yeşillerini gördüm
gözlerinin ve uçan siyah
bir kuşta perdelerini
çekti usulca.

ağıtlar dindi...
    (M.Yumru)

Hiç yorum yok: