27 Ocak 2012 Cuma

HASTA OLMAK

      HASTA OLMAK

      Ahh,hiç bir şeyden nasıl tad alınmayacağını,kendinizi mutlu edemiyeceğinizi,bakışlarınızın renginin bile bir başka olduğunu anlamanıza neden oluyor.Dik yürümekten hoşlanan ben,omuzlarım nasıl da yerçekimine ayak uydurarak aşağılara düşüveriyor.Aynalar yüzümü farklı gösteriyor,bakamıyorum.Ayna gördüğünde kendine bakıp gülümseyen daha da olmadı öpücük gönderen ben,aynalara tahammül edemiyorum.Kendisi ile gırgırını geçen,dalgasını bulan ben,kendine bile tahammül edemiyor.Sevdiğim müzikleri çalıyorum ama kulağıma geldiklerinde notalar farklı bir melodi mi oluşturuyor?Dinlemek istemiyorum.Defalarca seyrettiğim,hoşuma giden bir filmi DVD arşivimden seçiyorum.Görüntüler gözlerime bir başka mı geliyor,burası böyle miydi?İzleyemiyorum.
  
       Böyle devam edebilir miyim?Edemem.Kalk şu saçlarını kestir.Giyin kuşan.Her şeye rağmen küçük bir bardağa şarap koy.Tatlar,ağzının içindeki her duvara çarpsın.Otur,yeni bir resme başla...

       Hastalık diye bir şey kalmadı...

       Böyle olmalıyım.Böyle olmalı insan.

Hiç yorum yok: