11 Ağustos 2014 Pazartesi

BODRUM / SEVDİĞİM MEKANLAR 1

BODRUM/
SEVDİĞİM MEKANLAR 1


Bu sene açılmış olan Pala Pub,görmek istediğim yerlerdendi.
Merkezde çarşı içerisinde yaz-kış açık olan güzel bir mekan.Dışarıda oturup biranızı içerek etraftaki hareketliliği izleyebilirsiniz.Müzikleri güzel.



Oradan yavaş yavaş yürüyerek Marina Yat Club'e gitmeyi seviyorum.Burası da sevdiğim mekanlardandır.Burada barın kenarında oturup müzik 
eşliğinde içkimi içmekten hoşlanıyorum.Haftanın her günü farklı bir sanatçı sahne alıyor.



Ya da barlar sokağı girişinde bir taksiye atlayıp Pannonica Jaz Club'e giderim.Canlı performans eşliğinde içkimi yudumlarım.Müzik ve içkinin keyfini çıkarırım.



Eğer eğlenceye devam etmek istiyorsam doğruca New Old'da soluğu alırım.Güzel bir yer.Barlar sokağına yakın çarşı içerisinde.Gece yarısından sonra dolmaya başlıyor.



Ya da az ilerisinde tekilacılar sokağında bulunan Ademik barda  sokağın devamını görebilecek bir yere otururum.Sokak farklı farklı barların bir araya gelmesiyle oluşsa da çalan müzik tek.Her yerden farklı müzik yok.Kimi insanlar (daha çok kadınlar) masaların üzerinde kimisi yerde eğleniyor.Uzun süre duramıyorum burada.Artık bu tarz eğlencelere fazla tahammül edemiyorum.


Aaa bu arada geceyi işkembe-paça içmeden de kapatmam ha.

NOT :
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: