12 Ağustos 2014 Salı

BODRUM / SEVDİĞİM MEKANLAR 2

BODRUM/
SEVDİĞİM MEKANLAR 2



Ailecek sohbet edip birlikte bir şeyler yediğimiz yerlerden biri kaldığımız otelin altındaki Gözen kafedir.Annem fazla yürüyemediği için hemen gidebileceğimiz yerlerdendir.Yemek olarak çeşiti fazla yok ama olanlarda  lezzetli,taze,o an hazırlanıp servis ediliyor.Hemen yanıbaşımızda ki deniz manzarası eşliğinde sohbetin ve yemeğin keyfine diyecek yok.



Ya da otelin biraz ilerisinde çeşidi bol olan The Plaza'da hep beraber bir şeyler yeriz.Bu iki yer zaman zaman ailecek bir arada olup yemek yediğimiz yerlerdendir.Aralarında 2-3 mekan var.



Güzel tatlar eşliğinde içkinizin keyfini çıkaracağınız mekanlardan biri de Zazu'dur.Yaz-kış açık bu mekan,
Marina civarındadır.Kalamar ızgaraya bayıldım...





Bu sene açılan mekanlardan biri de Leman Kültür.Kışın gittiğimiz bu mekana yaz boyunca zaman zaman gittik.İstanbul,Adana,Sakarya şubelerinden bildiğimiz bu mekanı hemen benimsedik.Yemekler güzel,servis güzel...Burayı seviyorum.
Yalnız ilk başlarda sahile servisleri güzeldi.İlgileniyorlardı.
Sonra bu ilgi azaldı.Bir şey istemek zorlaştı.Kendim gidip sipariş vermeye başladım.Belki içerinin yoğunluğundan ilgilenmekte zorlanıyorlardı.Ama olmaz ki.







Gündüz veya akşam balık yemek istiyorsak gittiğimiz yer balıkcılar çarşısıdır.Gündüz pek kalabalık olmasa da akşam yer bulmanız zor olabilir.Müzik eşliğinde balık ve içkinizin keyfini çıkarırsınız.Aaa belli mi olur şarkılara siz de eşlik edersiniz.Bir güzelliği o sokakta balık satan yerlerden istediğiniz balığı seçiyor ve ödemeyi yapıyorsunuz sonra da gidip sokaktaki meyhanenin birine oturuyorsunuz (mesela Bodrum Meyhanesi).Bu arada siz mezelerinizi seçip içki ve muhabbet keyfine geçebilirsiniz.Balığınız temizlenip oturduğunuz meyhaneye veriliyor ve istediğiniz zaman pişirilip servis ediliyor (pişirme parası olarak 5Tl alınıyor).
Eee yarasın değil mi ama?Sağlığınıza.
(Gümüşlük diye neden ısrar ederler anlamam.Çookkk önceleri biz de o haltı yemedik değil.Ama senelerdir yaptığımız şey de bu.Size kalmış bir şey,artık ne yaparsanız????)

NOT1 :
Fotoğraflar bana aittir.

NOT2 :
Zazu'yu bloğunu takip ettiğim Serdar Benli vasıtasıyla tanıdım.Bodrum'u seviyorsanız ve tanımak istiyorsanız;
bloğunu takip edebilirsiniz.Güzel bilgiler veriyor.

NOT3 :
Tatilimde güneşlenirken takip ettiğim blog'ları okuyayım dedim,hay Allah keşke böyle düşünmeseydim.
Ahhh ahhh mantıdan bahsedilmez mi?Yemesem olmaz.Ayıptır söylemesi bir yerim düşer.O yenecek,bu kadar.
Takip etmek isterseniz güzel bir blog;

Hiç yorum yok: