15 Mart 2012 Perşembe

SAMİMİYET ÜZERİNE...

                             SAMİMİYET ÜZERİNE...


                             Ne kadar kötü;uzun süredir bir araya gelmediğin,paylaşımlarının azaldığı ve hatta hemen hemen hiç kalmadığı bir insanın hala samimi gibi davranması.Ama ben, O'nun davrandığı gibi davranamam ki!Birbirimize ne kadar yabancılaştığımızın farkındayım.Bunu yok edemem ki!

                             Zorunluluktan dolayı görüşememek veya telefonlaşamamaktan bahsetmiyorum.Bunlar olabilecekken olamamasından ve sonrasında da ''hahahaha'' modunda olunmasından bahsediyorum.Mesafeler yakın olsa da insanlar birbirinden ne kadar uzakta olabiliyor.


                             İnsanların birbirine samimiyetsizliği gün geçtikçe daha da artıyor.Çevreye nasıl görünmek isteniyorsa o şekilde oynanıyor.Bir hayatı oynamayla nasıl geçirir insan?Kendisine dürüst olmayan bir insan karşısında ki insanlara nasıl dürüst olabilir?

                             Ben,bu oyunun oyuncusu değilim.Seyircisi bile olmayı tercih etmem.Haydi sen yoluna ben yoluma...

Hiç yorum yok: