28 Haziran 2013 Cuma

BODRUM'DA GECE YAŞAMAK

BODRUM'DA GECE YAŞAMAK

Güzel,hoş sevdiğim tatil beldesi Bodrum size,gündüz nasıl değişik alternatifler sunuyorsa,gece de bunu devam ettiriyor.Eğer geldiğiniz bu yerden ne istediğinizi biliyorsanız,aldınız demektir.

Yıllardır gittiğim Bodrum'un gecelerinde her zaman gitmesem olmaz dediğim bir kaç yerden bahsetmek istiyorum.Belki sizlere de bir alternatif sunmuş olurum.

Bodrum'da müzik dinlemek ve eğlenmek için gittiğim yerlerin başında Marina Yat Club gelir.Her yıl güzel seslerden müzik dinlerim.Bu yıl da diğer yıllarda olduğu gibi güzel konser proğramı yapmışlar;
Pazar-Pazartesi günleri Fatih Erkoç sahne alıyor.




Salı günü Şehnaz Sam'ı dinleyebilirsiniz.




Çarşamba günü Ferhat Göçer'i izleme olanağı bulduk.Her ayın bir çarşamba akşamı sahne alacakmış.Haziran ayında da bize denk geldi.





Perşembe-cuma günleri Garo Mafyan - İzmir Exprees' izleyebilirsiniz.




Cumartesi akşamı ise Fuat Güner'e ayrılmış.Güzel bir performans gösterdi.Tıklım tıklımdı.




Tabii her sanatçı,izleyicilerle birlikte gezi parkı için bir şarkı göndermeyi de unutmadı.Her gecesi ayrı bir güzeldi ama daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi hiç rahat değildim ve bitimine kadar konserleri izleyemedim.Öncesi gezi parkına destek için meydanda toplanmış gençlere ben de destek vermek için yanlarında bulundum.Konser bitmeden ayrılıp yine meydana gençlere destek için gittim.Yabancı turist destekçiler de vardı.

Sevdiğim mekanlardan diğeri ise Mandalin bodrum'dur.Mekan çok hoş.Eğlencesi de güzel.Kaldığım yere de çok yakın bir mekan olmasından geceyi burayla bitirmeyi seviyorum.Bodrum'a gidenler bir uğrayın derim.

Sürekli gittiğim mekanlardan biri de Kule bar'dır.Rock severlerin mekanı.

Tabii Bodrum'da zevkinize ve isteğinize göre gideceğiniz çok mekan var.Kendinizi sokağa atın,her mekandan dışarıya taşmış müziğe kendinizi bırakın ve ayaklarınız sizi nereye götürüyorsa oraya gidin.Sizin için eğlence ordadır.Eğlenin...

NOT1 :

İnternet adreslerinden ayrıntılı bilgiler edinebilirsiniz.

NOT2 :
Fotoğraflar bana aittir.

Hiç yorum yok: