14 Haziran 2013 Cuma

GEZİ PARKI 6


KUSURA BAKMAYIN AMA BU TAYYİP ERDOĞAN DEĞİŞMEZ





Başbakanla görüşmeye giden sanatçılar için,gitmesin demiyorum ama gitmesi gerekenler taksim gezi parkı insanlarının seçtikleri olmalıdır.

Necati Şaşmaz ve Hasan Kaçan'ın açıklamalarını herkes gibi ben de TV'den izledim.Ne demek istediler anlamaya çalıştım.Söylenecek sözleri uzatmadan,karıştırmadan net bir şekilde ifade etmek bu kadar mı zordu?Bu insanların gezi parkı için düşüncelerini zaten hiç bilmiyorum.Hasan Kaçan,gezi parkını iyi tanıdığını vurgulamak için parktaki arslan heykelinden bahsetti.Gezi parkında ki insanların ruhunu anlamak önemli.Heykeli net bir şekilde söyleyebiliyorsan bu konuda da düşünceni net bir şekilde ifade etmelisin.Hülya Avşar'da da aynı şeyler yaşandı.Bunda da aynı şeyleri yazmak istemiyorum.Dolayısiyle bu konuda düşüncelerinin ne olduğunu bilmediğimiz insanların gidip başbakanla görüşmeleri neyi ifade eder?

Bakın Mehmet Ali Alabora,ilk günden beri ne kadar net,açık.Konuşmaları herkes tarafından anlaşılabiliyor.Demek ki bir konudaki düşüncen net ise konuşurken de açık ve net olabiliyorsun.Bu sanatçımız gibi düşüncelerini net bir şekilde açıklayan sanatçılarımız çoğunlukta sadece ilk aklıma gelen olduğu için bu örneği verdim.

Taksim gezi parkında ilk günden beri bulunan ve her zaman orada ki gençlerle yürek yüreğe olan sanatçılar,oranın ruhunu,isteklerini,amaçlarını en iyi anlatabilecek insanlardır.Zaten her yolla da oradakilerin isteklerini duyurdular.

Açıklamalardan anladığım;Topçu kışlası hâlâ gündemde.Başbakan tarafından vazgeçilmiş görülmüyor.Dolayısiyle bütün bu olanlar,oyalama gibi bir durum olduğunu düşündürüyor...Öyle düşünüyorum...İnşallah yanlış düşünüyorumdur.

Yahu gezi parkı olarak kalacak denmesi bu kadar mı zor?Taş binayı oraya kondurmak bu kadar mı önemli?Bir insanın demokratik olduğunu ve demokrasiden ne anladığını beklenmedik olaylarda gösterdiği davranışıyla,sözleriyle daha iyi anlarız.Çünkü hiç bir olay yaşanmadan demokratlık ve demokrasi için ahkam kesilebilir.O söylenenler,uygulamada da aynı şekilde uygulanırsa kişiye gerçekten demokrat ve demokrasiyi savunan bir insan diye bakabiliriz.Gezi parkında gördüğümüz ise söylenenle uygulananın birbirinin zıttı olduğuydu.Yazımı her zaman söylediğim,başbakanın kendisinin de bir konuşmasında tekrarladığı bir sözüyle noktalamak istiyorum:
KUSURA BAKMAYIN AMA BU TAYYİP ERDOĞAN DEĞİŞMEZ.


NOT:
Bir diğer sanatçı grubunun başbakanla görüşmesinden sonra sanatçı Halit Ergenç'in konuşmasını dinlemişsinizdir;açık,net,anlaşılabilir.Anlaşıldığı üzere mahkeme kararı beklenecek...Mahkeme gezi parkı lehine çıkarsa park olarak düzenleneceği,tersi çıkarsa orada yaşayan halka sorulacağı söylendi.
Hep beraber mahkeme kararını bekleyelim bakalım...

3 yorum:

özii dedi ki...

mahkeme kararı ne kadar adil olabilecek merak içindeyim...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Esasında mahkeme kararına bile gerek yoktu bütün bu olanlardan sonra.Sadece bir cümle ''gezi parkı olarak kalacak'' demesi yeterdi.Ne binlerce yaralı ne ölüm ne de gözünden olmuş insanlar olurdu.

özii dedi ki...

kesinlikle katılıyorum işi yokuşa sürmek konusunda uzman ...