11 Haziran 2013 Salı

GEZİ PARKI 5

GEZİ PARKI 5





Tatildeyim.Hem de sevdiğim,aşkım dediğim Bodrum'dayım ama kendimi tatilde gibi hissetmiyorum.

Bodrum'un her şeyini sorgusuz-sualsiz seven ben,mutlu değilim.Gittiğim hiç bir yerden tat alamıyorum,mutsuzum.Yüreğim sizlerle.İlk günlerde belki bir haber duyarım diye bir yere çıkmadım ama o haberleri de TV kanalları vermedi.Ahh o durumda insan nasıl duygularda oluyor bilemezsiniz anca benim gibi yaşayanlar bilir.

Türkiye,bir dönemecin eşiğinde.Nasıl duyarsız kalınabilir?İstenen bir şeyi anlamamış biri ve dediğim dedik uslüp.Bunu istemiyoruz.

Heyyy gençler sizleri sevgiyle kucaklıyorum.Neden mi?Bizim gibi uyuyan insanları da uyandırdınız.Size uyuyor derken,bizler uyuyormuşuz meğer.





NOT:
Üstte ki resim bana ait,altta ki resim ise Nihat Odabaşı'na aittir.

Hiç yorum yok: